Profielwerkstuk vragenlijst

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
CelinePWS

Profielwerkstuk vragenlijst

Berichtdoor CelinePWS » Vr 16 Dec 2016, 15:13

Hoi!
Ik ben Céline Lefebvre en ik schrijf mijn profielwerkstuk over de ziekte van Lyme en de behandeling ervan. Onderdeel van het profielwerkstuk is dat ik onderzoek moet doen. Hiervoor heb ik een vragenlijst gemaakt. Heeft u de ziekte van Lyme? Zou u mij dan willen helpen en deze vragenlijst willen invullen? De vragenlijst staat als word document in de bijlage.

U kunt dit forum gebruiken voor de antwoorden of als u het liever heeft, zou u mij dan de antwoorden willen mailen naar: celineprofielwerkstuklyme@hotmail.com

Alvast bedankt!
Bijlagen
Vragenlijst.docx
(13.69 KiB) 256 keer gedownload

Karin

Re: Profielwerkstuk vragenlijst

Berichtdoor Karin » Za 17 Dec 2016, 10:53

Tip voor een volgende keer: maak je vragenlijst in google forms. Makkelijker voor de invullers, en makkelijker voor jezelf, want je krijgt je antwoorden keurig in een spreadsheet terug, plus mooi uitgewerkt, wat helemaal goed werkt als je van bepaalde vragen meerkeuzeopties maakt.

Ik heb nu de puf niet om zo'n vragenlijst in te vullen, maar misschien komt dat nog.
Succes met je werkstuk!

hope

Re: Profielwerkstuk vragenlijst

Berichtdoor hope » Vr 10 Mar 2017, 00:33

Nog eentje zonder energie... Sorry

Terug naar “Lyme Café”