Ik heb 3.5 jaar geleden Lyme opgelopen. Dat is toen niet behandeld, want ik onderkende de situatie niet. Wel flink ziek geweest, maar ja, ik had/heb ook nog long-Covid.
2 maanden geleden ben ik, via een mesoloog, gestart met een homeopathische kuur om alsnog te proberen de aanwezige en verstopte Borrelia bacteriien te lozen. Zij verstoren nog steeds, is het idee. Het lijf met het zelf doen, en wordt hiertoe aangespoord door "korreltjes", die ik 2x pw onder de tong moet leggen. De kuur duurt zolang het lichaam blijft reageren/opruimen. Wel pittig, maar een alternatief lijkt op dit moment niet aanwezig.
Heeft iemand ervaring met deze homeopathische kuur?
homeopathische kuur om Borrelia bacteriën te ontstoren
-
nienkerunge1
Re: homeopathische kuur om Borrelia bacteriën te ontstoren
@nienkerunge1, mag ik vragen wat de homeopathische kuur inhoudt en wat er in de 'korreltjes' zit? Heb je bij de huisarts ook regulier getest met de Elisa en Westernblot test?; Bron https://www.tekenbeetziekten.nl/de-teek ... /diagnose/ en waren de uitslagen (IgM en IgG) positief of negatief?
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
Hoi nienkerunge1,
Je vraagt of iemand ervaring heeft met die homeopatische kuur.
Als het over die korreltjes gaat die van je ochtendurine worden gemaakt, ehm...ja dan heb ik ervaring daarmee.
Lang geleden ooit eens gedaan.
Je vraagt of iemand ervaring heeft met die homeopatische kuur.
Als het over die korreltjes gaat die van je ochtendurine worden gemaakt, ehm...ja dan heb ik ervaring daarmee.
Lang geleden ooit eens gedaan.
@niekerunge1, hoe heeft de mesoloog de ziekte van Lyme(Borrelia) getest en de diagnose gesteld? Een belangrijke tip: als de mesoloog na de kuur (korreltjes: urinekorrels, Quint380 korrels, UMF korrels, etc.) noemt dat je Lyme(Borrelia)-vrij en genezen bent is het verstandig om je via de huisarts regulier te laten testen met de Borrelia test: de Elisa en Westernblot test. Of als dat niet kan je te laten testen bij Innatoss Laboratories; Bron https://www.innatoss.com/nl/product/lymepaspoort/ en zie Vragen Lyme; Bron https://www.innatoss.com/nl/over-ons/ve ... de-vragen/nienkerunge1 schreef:Ik heb 3.5 jaar geleden Lyme opgelopen. Dat is toen niet behandeld, want ik onderkende de situatie niet. Wel flink ziek geweest, maar ja, ik had/heb ook nog long-Covid.
2 maanden geleden ben ik, via een mesoloog, gestart met een homeopathische kuur om alsnog te proberen de aanwezige en verstopte Borrelia bacteriien te lozen. Zij verstoren nog steeds, is het idee. Het lijf met het zelf doen, en wordt hiertoe aangespoord door "korreltjes", die ik 2x pw onder de tong moet leggen. De kuur duurt zolang het lichaam blijft reageren/opruimen. Wel pittig, maar een alternatief lijkt op dit moment niet aanwezig.
Heeft iemand ervaring met deze homeopathische kuur?
In de praktijk is gebleken dat patiënten na de kuur (korreltjes: urinekorrels, Quint380 korrels, UMF korrels, etc.) helemaal niet Lyme(Borrelia)-vrij en genezen waren en dat zij positieve (IgM en IgG; en positief op banden zoals p34, p39, p41) uitslagen kregen met de reguliere Borrelia test: de Elisa en Westernblot test. En dat betekent dat zij nog steeds de ziekte van Lyme hadden met alle gevolgen van dien --> zonder behandeling of bij onvoldoende behandeling kan de ziekte leiden tot ernstige schade en chronische invaliditeit.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~