Zika, ik vind het frustrerend!

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
Karin

Zika, ik vind het frustrerend!

Berichtdoor Karin » Ma 01 Feb 2016, 20:17

Ben ik de enige die zich eigenlijk kapot irriteert aan alle aandacht en ophef over het Zika-virus, en geroep dat er misschien 'pas' met een jaar een vaccin kan zijn, terwijl Lymepatienten al in hun handjes zouden knijpen als er maar 5% van die inzet getoond zou worden voor het bestrijden van Lyme...?
:evil: *gerustreerd* :evil:

Sproetje

Re: Zika, ik vind het frustrerend!

Berichtdoor Sproetje » Ma 01 Feb 2016, 20:55

Eerlijk gezegd had ik precies hetzelfde gevoel bij Zika zika zika in Zuid Amerika.

Zika voor en Zika na, zieka tussen en zieka onder

Waar blijft de juiste informatie over de dodelijke spirocheet?
Laatst gewijzigd door Sproetje op Vr 05 Mei 2017, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Di 02 Feb 2016, 00:59

Buitenlandse en Nederlandse artsen kunnen nu opeens wel samenwerken om een zoonotische epidemie te bestrijden, hallo dit is selectieve verontwaardiging, Lyme is ook een epidemie en komt toevallig in Nederland voor?

Eerst medische problemen in het buitenland oplossen daarna pas de binnenlandse voor de eigen bevolking, zo kennen we onze volksvertegenwoordigers weer.

Het is maar net welke prioriteiten worden gesteld door de regering en minister volksgezondheid, misschien denkt Minister S. wel dat ze de minister volksgezondheid van Zuid-Amerika is i.p.v. Nederland?

Het telkens op de lange baan schuiven van het nieuwe Lyme expertisecentrum UMC Radboud vind ik volstrekt/ethisch gezien onverantwoord, kijk alleen maar eens naar Bartonella icm Borrelia en ons hart.

Helaas heb ik nog tig andere co infecties ben de tel inmiddels kwijt, die mijn immuunsysteem verder ondermijnen.

Hallo, er zijn Nederlandse reeds geinvalideerde, hulpbehoevende chronische Lyme patienten die niet naar mijn lyme arts kunnen gaan omdat ze de testen en behandelingen niet kunnen betalen. Mijn Lyme arts maakt zich terecht grote zorgen over de gezondheidszorg in Nederland.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 02 Feb 2016, 19:22

Het zal wel weer te maken hebben met geld geld geld.
Er wordt toch gesproken over het fabriceren van een vaccin voor dat virus?
Met vaccins wordt tegenwoordig door de Big Farma het meeste verdient:

http://www.theglobeandmail.com/life/hea ... /?page=all

Dat de WHO er nu meer vaart achter zet is opvallend, bij de uitbraak van het Ebola virus was dat nog anders.
Je kunt er je vraagtekens bij zetten, zoals dr. Wilyman uit Australië ook doet met haar proefschrift:

Proefschrift: “Wereldgezondheidsorganisatie en farmaceutische industrie zweren samen tegen ons”
23 Januari 2016
Uit: Apokalyps Nu!

http://apokalypsnu.nl/2016/01/23/proefs ... tegen-ons/

En lymepatiënten laten ze rustig wegteren, het kan ze niks schelen. :twisted:

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 07 Feb 2016, 16:45

@Karin, @Sproetje en anderen,

Laatst was een reportage op tv, waarin een trotse Nederlander vertelde dat hij en zijn team een nieuw vaccin hadden ontwikkeld voor Malaria, wat voor zover ik weet niet eens in Nederland voorkomt.

Ook artsen en malaria medicatie gaan naar het buitenland en nu komt het.

Een van mijn co infecties van Lyme is Babesia een soort parasiet vergelijkbaar met Malaria, die deels met dezelfde soort medicatie kan worden bestreden.

20 jaar lang hebben mijn huisarts en GGD/RIVM geweigerd om Lyme en co s dus ook Babesia te onderzoeken en behandelen waardoor ik nu een wrak ben geworden.

De medische hulp en onderzoeken wel voor miljarden wegschenken aan het buitenland; in wat voor land leven we eigenlijk?
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Zo 07 Feb 2016, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 07 Feb 2016, 16:51

Ik vraag me serieus af of zo'n vaccin werkelijk zal helpen tegen malaria.

vlgs mij zijn er betere middelen, zoals ons eigen Rode Kruis heeft bewezen tijdens een onderzoek met MMS in Oeganda:
https://stevenbrownsblog.wordpress.com/ ... nt-page-1/

En dan dat ontkennen van lyme en co hier in Nederland is denk ik meer zoiets van dat er geld valt te verdienen met langdurige zieken, tenminste de Big Farma verdient er goed aan.
De regering heeft niets te vertellen.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 07 Feb 2016, 17:12

Artemisinine, deze heb ik onlangs voorgeschreven gekregen door een welbekende en gerespecteerde ILADS-Lyme arts. Deze medicatie werkt dus tegen Malaria maar ook tegen Lyme en co's.....

Bron: http://www.malaria.nu/
Lyme Test Negative?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 07 Feb 2016, 17:14

Ja.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 08 Feb 2016, 11:55

Sproetje schreef:
En dan dat ontkennen van lyme en co hier in Nederland is denk ik meer zoiets van dat er geld valt te verdienen met langdurige zieken, tenminste de Big Farma verdient er goed aan.

De slachtoffers vinden dat de nationale overheid veel te lang heeft gewacht met het treffen van maatregelen toen de Q-koortsepidemie zich aandiende. Ook stellen ze dat de locaties van besmette geitenhouderijen bewust geheim zijn gehouden.

Naar schatting honderden mensen zijn chronisch ziek geworden en zeker 25 mensen overleden.

Kun je nagaan wat er moet gebeuren om een immens grote groep Lyme en co's-patienten erkend te krijgen, ook via een dagvaarding?
Overigens kan het zijn dat je naast Q-koorts ook Lyme, Bartonella en andere co's hebt, persoonlijk ken ik z 'on voorbeeld.

Bron: Telegraaf lees meer
Lyme Test Negative?

hope

Berichtdoor hope » Di 16 Feb 2016, 01:31

Het enige medicijn dat bij mij op langere termijn hielp waren antibioticapillen tegen malaria...
Helaas hebben ze wel mijn slokdarm gedeeltelijk om zeep geholpen en heb ik nu voortdurend maagbeschermers nodig.

Terug naar “Lyme Café”