Is iedereen op vakantie of zo? Of voelt iedereen zich beter?
Er zitten de laatste tijd zo weinig mensen op dit forum...
Of verbeeld ik me dat?
Of slaapt iedereen? Dat zou natuurlijk kunnen, want ik slaap ook de helft van de tijd:)
Sorry, ik mis een aantal mensen...
Waar is iedereen?
Re: Waar is iedereen?
Idd rustig hier. Ben zelf ook een tijd minder actief geweest hier omdat het eigenlijk heel goed ging en dan ga je je langzaamaan weer met andere dingen bezig houden. Helaas is t nu toch weer mis en merknaam de behoefte om hier weer meer te komen dan ook groter is. Ik denk dat er nog veel mensen op vakantie zijn.
Ik hoopte al dat iedereen genezen was, maar dan moeten ze dat ook posten zulle!
Hallo Hope en Joos
Ja ook zo met mij, ik ben dan wel op vakantie maar ik kijk toch wel vanuit mijn vakantieadres soms even hier. En ook ik merk met de afleiding en het mooie weer (nu even niet) dat ik dan ook minder behoefte heb om te posten. Ik ben dan duidelijk minder met mijn ziekte bezig. Dus dat kan een reden zijn voor de afwezigheid van de anderen?
Of je wilt niet steeds in herhalingen vallen, want het leven van een lymepatiënt is vaak zonder veel bijzonderheden. Ook de genezing duurt heel lang, en gaat vaak met zulke kleine stapjes dat je het nieteens door hebt dat er hele kleine verbeteringen bezig zijn.
Pas als ik mijn eerdere berichten lees denk ik: "Heeee, ik ben wel enorm vooruit gegaan, want toen had ik dit of dat en dat ben ik nu helemaal kwijt!"
Ik merk nu wel trouwens dat ik grotere sprongen vooruit ga. Dus binnenkort komt er van mij een succesverhaal, denk ik. Eerst even laten controleren bij mijn behandelaar voor ik te vroeg ga juichen! Dat heb ik al eerder gedaan. Ja Lyme is onbetrouwbaar, als jij denk dat het weg is zorgt hij ervoor dat je ongelijk hebt. Maar we krijgen hem wel klein! De aanhouder wint tensotte!
Daisy
Ja ook zo met mij, ik ben dan wel op vakantie maar ik kijk toch wel vanuit mijn vakantieadres soms even hier. En ook ik merk met de afleiding en het mooie weer (nu even niet) dat ik dan ook minder behoefte heb om te posten. Ik ben dan duidelijk minder met mijn ziekte bezig. Dus dat kan een reden zijn voor de afwezigheid van de anderen?
Of je wilt niet steeds in herhalingen vallen, want het leven van een lymepatiënt is vaak zonder veel bijzonderheden. Ook de genezing duurt heel lang, en gaat vaak met zulke kleine stapjes dat je het nieteens door hebt dat er hele kleine verbeteringen bezig zijn.
Pas als ik mijn eerdere berichten lees denk ik: "Heeee, ik ben wel enorm vooruit gegaan, want toen had ik dit of dat en dat ben ik nu helemaal kwijt!"

Ik merk nu wel trouwens dat ik grotere sprongen vooruit ga. Dus binnenkort komt er van mij een succesverhaal, denk ik. Eerst even laten controleren bij mijn behandelaar voor ik te vroeg ga juichen! Dat heb ik al eerder gedaan. Ja Lyme is onbetrouwbaar, als jij denk dat het weg is zorgt hij ervoor dat je ongelijk hebt. Maar we krijgen hem wel klein! De aanhouder wint tensotte!
Daisy

Luister naar je lichaam.
-
Hallo Hope,
Ik was even op reis, treintje rijden, veel kijken, veel rusten. Ervoor veel problemen met mijn huis en ik vind maar niks betaalbaar. In de zomer heb ik ook het tuinwerk erbij, dus minder op het forum. Ik ben ook veel bij een vriend op bezoek geweest en hij is tegen alles wat computer is. Daar kan ik alleen maar een boekje lezen. Nu ben ik terug, maar moet helaas nog verven. Lastig want ik kan amper enkel vierkante meters tegelijk. Dan moet ik rusten....
Ik was even op reis, treintje rijden, veel kijken, veel rusten. Ervoor veel problemen met mijn huis en ik vind maar niks betaalbaar. In de zomer heb ik ook het tuinwerk erbij, dus minder op het forum. Ik ben ook veel bij een vriend op bezoek geweest en hij is tegen alles wat computer is. Daar kan ik alleen maar een boekje lezen. Nu ben ik terug, maar moet helaas nog verven. Lastig want ik kan amper enkel vierkante meters tegelijk. Dan moet ik rusten....
Zijn je muren zo erg paperwhite? Hier zien ze er ook niet uit hoor!
Wat niet hoogdringend is moet wachten!
Xx
Wat niet hoogdringend is moet wachten!
Xx
-
Ik heb allang lyme. Ik moest een nieuwe douche en kapstok plaatsen (vielen uiteen). De muur is smerig: het moet echt gedaan worden. Ook mijn slaapkamer is vies: al 15 jaar niet meer behangen en geverfd. Dat kan ik helaas niet meer zelf en ik heb geen geld om het te laten doen.
Hi, hier zijn de meeste muren al 17 jaar niet meer geverfd, mijn pa heeft de keukenmuur wel eens afgewassen...
Wie biedt meer?
Wie biedt meer?

Ja lastig hè?
In je hoofd wil je vanalles, maar je hebt er gewoon de energie niet voor. Je bent afhankelijk van anderen, maar zelfs dat regelen is een heel karwei als je ziek bent.
Je moet er toch nog veel voor organiseren en het geeft een hoop onrust!
Maar hopelijk komen er voor ons betere tijden!
Daisy
In je hoofd wil je vanalles, maar je hebt er gewoon de energie niet voor. Je bent afhankelijk van anderen, maar zelfs dat regelen is een heel karwei als je ziek bent.
Je moet er toch nog veel voor organiseren en het geeft een hoop onrust!
Maar hopelijk komen er voor ons betere tijden!
Daisy
- Bijlagen
-
- zo voelen we ons
- burned out.jpg (9.48 KiB) 9281 keer bekeken
Luister naar je lichaam.
De vakantie van sommigen duurt wel erg lang... Zouden ze dan toch genezen zijn?! jippie!