Berry Blaster
Berry Blaster
Ik gebruik nu 2 weken Berry Blaster, dat de lever zou ondersteunen. Ik heb echt het idee dat ik me beter voel. Ook gebruik ik nu vit b12 en magnesium. Iemand bekend met de berry Blaster?
Re: berry blaster
eefduck schreef:Ik gebruik nu 2 weken Berry Blaster, dat de lever zou ondersteunen. Ik heb echt het idee dat ik me beter voel. Ook gebruik ik nu vit b12 en magnesium. Iemand bekend met de berry Blaster?
Als ik dit zo lees:
Ingrediënten:
Gezuiverd water, bosbessenconcentraat 17%, fructose, mariadistelextract, groene-thee-extract, paardebloemextract, damiana-extract, taurine, dl-methionine, choline bitartraat, inositol, MSM, vitamine C, vitamine B3, zoetstof (sucralose), zuurteregelaar (tri-natriumcitraat), conserveermiddel (kaliumsorbaat), vitamine B6.
Actieve stoffen per dosering/glas:
mariadistel 500 mg, groene thee 300 mg, paardebloem 300 mg, damiana 200 mg, taurine 125 mg, methionine 100 mg, choline 100 mg, inositol 100 mg, vitamine C 60 mg, vitamine B3 18 mg, vitamine B6 2 mg.
Voedingswaardes per 20 ml gemengd in 200 ml water: energie 30,0 kcal, geen proteïne, koolhydraten 7,4 gram (waarvan 5,0 gram suikers), geen vet, vezels of natrium.
Zit er het nodige in wat je misschien beter zou kunnen laten voelen maar als ik dan ook de daadwerkelijke doseringen bekijk dan lijkt me vooral de mariadistel waar het silymarin gedeelte goed bekend staat om onder andere zijn positieve eigenschappen op je lever maar ook de groene thee wiens Polyfenolen vaak erg gezond zijn die het waarschijnlijkst meest verantwoordelijk zijn voor je positieve ervaring. Misschien dat supplementatie met Silymarin maar ook Groene Thee een goedkoper alternatief zijn?

Oh thanks heel blij met je reactie, ga het even aan mn homeopaat vragen hoe en wat ik daar mee kan:) ben nog zo'n leek haha
Heeft iig niet geholpen tegen deze nieuwe keelontsteking met pus en alles er bij in 2 dagen tijd. Godsamme haha
Heb er trouwens 3 dagen 1x per dag 500mg azitromycine voor gekregen. Zou dit ook invloed hebben op Lyme? Neem aan van niet, maar je weet het maar nooit.
-
Ik ken berry blaster niet. De ingrediënten lijken mij ok.
Wie het low budget wil houden. In Aldi verkopen ze detoxtabletten voor 5.99 voor 60 tabletten. Ingrediënten per 2 tabletten: 300 mg curcuma longi, 150mg silybum (mariadistel), cynara 300mg (artisjok) en paardebloem 150 mg.
Mariadistel is erg ondersteunend voor de lever en curcuma is ontstekingwerend.
Wie het low budget wil houden. In Aldi verkopen ze detoxtabletten voor 5.99 voor 60 tabletten. Ingrediënten per 2 tabletten: 300 mg curcuma longi, 150mg silybum (mariadistel), cynara 300mg (artisjok) en paardebloem 150 mg.
Mariadistel is erg ondersteunend voor de lever en curcuma is ontstekingwerend.
Mariadistelzaadtinctuur kun je ook voor 10 euro kopen bij natura sanat, dan heb je meteen een zuivere vorm, zonder toevoegingen
Ik doe er een maand mee.
azithromycin tegen (vooral) borrelia garinii:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC153919/
Misschien is die keelontsteking met pus het werk van een opportunist?
Ik doe er een maand mee.
eefduck schreef:Heb er trouwens 3 dagen 1x per dag 500mg azitromycine voor gekregen. Zou dit ook invloed hebben op Lyme? Neem aan van niet, maar je weet het maar nooit.
azithromycin tegen (vooral) borrelia garinii:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC153919/
Misschien is die keelontsteking met pus het werk van een opportunist?
Bedankt voor de tips! Een pure vorm lijkt me ook een erg goed idee. Ga ik werk van maken.
P.s. aan welke opportunist zat je te denken?
P.s. aan welke opportunist zat je te denken?
eefduck schreef:P.s. aan welke opportunist zat je te denken?
Een keelontsteking met pus is meestal een bacterie.
Ik zat te denken aan streptokokken.
Komt vaker voor bij immuun repressie zoals bij lyme
Ben je nog bij een KNO arts geweest?
Nou ik ben naar de huisarts gegaan, 2 min later stond ik buiten met 3 dagen antibiotica. En dat was het.
Ik heb er nu erge nekpijn en oorpijn er bij gekregen. Vooral de nek is heel erg pijnlijk.
Ik heb er nu erge nekpijn en oorpijn er bij gekregen. Vooral de nek is heel erg pijnlijk.
Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”