CBD Olie net vrijdag j.l besteld en zaterdag al in huis. Er zijn meerdere percentages te verkrijgen.
Een vriendin van mij die MS heeft gebruikt 4 % CBD en heeft veel baat bij. Ik dacht ik begin ff rustig en heb de 2,5% raw besteld. Ik ben benieuwd. Ik heb nu veel pijnmedicatie en misschien zou ik wat meer af kunnen bouwen als de olie helpt. Als ik steeds meer druppels moet gebruiken dan kan ik altijd een stapje hoger gaan in % maar voorlopig ff zo. Ik laat even weten hoe het werkt, maar ik hoor heel veel goeds over.
Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?
-
Re: Yolanda Foster: Trying Cannabis Oil & ervaringen andere mensen met Lyme?
Voor mij zou het niet goed zijn, ik heb ooit wel eens een wietje gerookt, maar ik ging er van hallucineren.
Doodeng vond ik het.
Goede begeleiding is wel nodig, stel je voor dat je in een psychose blijft steken.
Er bestaan mensen die daar gevoelig voor zijn.
Doodeng vond ik het.
Goede begeleiding is wel nodig, stel je voor dat je in een psychose blijft steken.
Sproetje schreef:Voor mij zou het niet goed zijn, ik heb ooit wel eens een wietje gerookt, maar ik ging er van hallucineren.
Doodeng vond ik het.
Van CBD olie ga je niet hallucineren. CBD is niet-psychocatief.
Zebo schreef:Ik gebruik CBD olie en CBD pasta nu al een jaar en veel klachten zijn aanzienlijk verminderd. Er zijn geen bijwerkingen, hoe fijn is dat. Voor mij is CBD écht een redding geweest. Ik heb ook een goede shop gevonden maar ik weet niet of ik reclame mag maken alhier.
Welke klachten bedoel je?
Ik kan nergens je verhaal terug vinden.
Zebo schreef:Van CBD olie ga je niet hallucineren. CBD is niet-psychocatief.
Ook in cbd olie zit nog steeds een gehalte aan thc.
-
Als er iets inzit aan THC Sproetje is het echt heel miniem maaaar ik kan mij heel goed voorstellen, dat als je een vervelend ervaring al hebt gehad dat je niet happig bent om te proberen.
Dit las ik net op de website waar ik besteld had.
Wat is CBD Olie ?
CBD producten zijn gemaakt van de bloemen en bladeren van hennepplanten en bevatten veel CBD. Het grote verschil tussen wiet en hennep is de psychoactieve hars die wel op wiet en niet op hennep zit. Hierdoor kun je van bloemen en bladeren van de hennepplant een pasta maken met een hoog CBD gehalte en zonder THC. Bij het maken van CBD Olie wordt vaak hennepzaadolie aan deze pasta toegevoegd om beter doseerbaar te zijn.
Ik durfde ook geen hoog % CBD te nemen ook vanwege al mijn andere medicatie waaronder morfine pleisters. Gisteren voor het eerst een druppel olie genomen en geen nare reactie.. wel bitter nasmaak al was er pepermunt blad aan toegevoegd
Je moet er wel prettig bij voelen vind ik en anders echt niet doen.
Dit las ik net op de website waar ik besteld had.
Wat is CBD Olie ?
CBD producten zijn gemaakt van de bloemen en bladeren van hennepplanten en bevatten veel CBD. Het grote verschil tussen wiet en hennep is de psychoactieve hars die wel op wiet en niet op hennep zit. Hierdoor kun je van bloemen en bladeren van de hennepplant een pasta maken met een hoog CBD gehalte en zonder THC. Bij het maken van CBD Olie wordt vaak hennepzaadolie aan deze pasta toegevoegd om beter doseerbaar te zijn.
Ik durfde ook geen hoog % CBD te nemen ook vanwege al mijn andere medicatie waaronder morfine pleisters. Gisteren voor het eerst een druppel olie genomen en geen nare reactie.. wel bitter nasmaak al was er pepermunt blad aan toegevoegd

Je moet er wel prettig bij voelen vind ik en anders echt niet doen.

@ Sproetje
Mijn verhaal staat hier: http://www.lymeforum.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=925
In CBD olie zit heel erg weinig THC. Zo weinig dat je niet stoned wordt. Bij 2 á 3 druppels.
Mijn verhaal staat hier: http://www.lymeforum.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=925
In CBD olie zit heel erg weinig THC. Zo weinig dat je niet stoned wordt. Bij 2 á 3 druppels.
greyhoundmum schreef:Als er iets inzit aan THC Sproetje is het echt heel miniem maaaar ik kan mij heel goed voorstellen, dat als je een vervelend ervaring al hebt gehad dat je niet happig bent om te proberen.
Nu ben ik niet de enige hoor.
Ik ken er meer.
greyhoundmum schreef:Dit las ik net op de website waar ik besteld had.
De informatie over cbd olie en de thc waarde is nogal wisselend, ga maar eens googelen.
Bovendien bevatten de bloemtoppen nu juist thc....
Zebo schreef:@ SproetjeMijn verhaal staat hier: viewtopic.php?f=24&t=925In CBD olie zit heel erg weinig THC. Zo weinig dat je niet stoned wordt. Bij 2 á 3 druppels.
Als ik de link open en lees weet ik nog steeds niet of je een lymepatiënt bent en waar je het precies voor gebruikt.
Bovendien als iemand anders in je summiere voorstellen aan het lymeforum zegt dat je een chronische lymepatiënt bent en zelf zeg je dat niet en kom je ook niet met je verhaal over je lyme verleden, testen e.d. dan kan ik ook wel zeggen:
" Een buurman van mij heeft een nicht in Groningen en die kent iemand met nickname Gonda, die zegt dat ie in een Mercedes rijdt..."
Het is een vage bedoening.
Roxy schreef:Persoonlijk ben ik niet verbaasd dat zij een behandeling met cannabis olie probeert.
In Lyme land hoor je er steeds vaker over en worden er door mensen goede ervaringen gemeld.
Zijn er hier ook mensen die een dergelijke behandeling volgen en ervaringen willen delen?
Hoi Roxy,
Waarom ben je er niet verbaasd over?
Of heb je zelf ervaring hiermee die je wilt delen?
@Sproetje,
Verder lezen op internet/social media kan je eveneens voldoende informatie geven.
Ik ken van dit forum mensen persoonlijk die dankzij de olie hun leven terug hebben kunnen krijgen. Een iemand lag lange tijd voor bijna dood in huis en waar regulier weinig tot niets heeft gedaan en of voor heeft kunnen betekenen.
In die gevallen is het een kwestie van kiezen of delen: sterven of leven.
Als je zo erg ziek bent geworden door Lyme en co en veel neuropatische-/zenuwpijnen lijdt, is ondraaglijk lijden, dan begrijp ik persoonlijk erg goed dat mensen met olie willen gaan behandelen.
Wat heb je te verliezen? Niet veel.
Ik mijn beleving is Zebo een (chronisch) Lyme patiënt.Sproetje schreef:Als ik de link open en lees weet ik nog steeds niet of je een lymepatiënt bent en waar je het precies voor gebruikt.
Bovendien als iemand anders in je summiere voorstellen aan het lymeforum zegt dat je een chronische lymepatiënt bent en zelf zeg je dat niet en kom je ook niet met je verhaal over je lyme verleden, testen e.d. dan kan ik ook wel zeggen:
" Een buurman van mij heeft een nicht in Groningen en die kent iemand met nickname Gonda, die zegt dat ie in een Mercedes rijdt..."
Het is een vage bedoening.
Voor mij is deze voorstelling voldoende.Zebo schreef:Ik ben Zebo, 42 jaar en ervaar al 10 jaar de klachten vanwege de Ziekte van Lyme. Dit inclusief 2 co-infecties (Chlamedia Pneunomia en Coxcacie B), de Ziekte van Scheuermann, RSI, kapotte knieën en rug, Hypermobiliteitssyndroom, ADHD. Van drukke, gezonde drummende stratenmaker naar een plantje op de bank. Zo positief als wat maar knokkend tegen de hell op aarde; chronisch ziek zijn.
Toch noem ik mijzelf geen Lymie je compleet identificeren met een ziekte heeft niet mijn voorkeur.
Verder lezen op internet/social media kan je eveneens voldoende informatie geven.
Ik ken van dit forum mensen persoonlijk die dankzij de olie hun leven terug hebben kunnen krijgen. Een iemand lag lange tijd voor bijna dood in huis en waar regulier weinig tot niets heeft gedaan en of voor heeft kunnen betekenen.
In die gevallen is het een kwestie van kiezen of delen: sterven of leven.
Als je zo erg ziek bent geworden door Lyme en co en veel neuropatische-/zenuwpijnen lijdt, is ondraaglijk lijden, dan begrijp ik persoonlijk erg goed dat mensen met olie willen gaan behandelen.
Wat heb je te verliezen? Niet veel.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
Roxy schreef:Als bijvoorbeeld een lotgenoot van.. erg ziek te zijn geworden en een aantal jaren bedlegerig is geraakt.. regulier niets heeft gedaan of heeft kunnen betekenen.. naar.. zich weer heeft kunnen oprichten en stappen van verbetering heeft kunnen bereiken en weer enigszins kan leven dan ben ik daar stil van en onder de indruk.
Je kunt natuurlijk wel over anderen praten, maar belangrijker is toch je eigen ervaringen?
Verder had ik het vervolg van Zebo nog niet gelezen.
Laatst gewijzigd door Sproetje op Di 08 Mar 2016, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Kruiden en kruidenprotocollen”