Hoi,
Vraag me af in hoeverre het goed is te ongiften tijdens AB. Bij bijv. het cowden protocol gebruik je continu detoxmiddelen als burbur en pinella. En tevens ontgiftende voedingsmiddelen. Welke supplementen en (ontgiftende en ontzurende) voedingsmiddelen mag je gebruiken tijdens een kuur? Hoe kun je herxen verminderen tijdens AB zonder werking van de AB te verminderen? Wanneer moet je beginnen met ontgiften?
Alvast bedankt c
Ontgiften tijdens AB?
Re: Ontgiften tijdens AB?
Hallo Curly,
Ik doe als ik antibioticum heb geen magnesium gebruiken, dat had ik op de site van AMC gelezen
Ook gebruik ik geen middelen die toxines binden.
Dat heb ik dan weer in het cowdenprotocol gelezen dat het ook ab kan absorberen.
Verder mocht ik van mijn huisarts wel mariadistelzaad tinctuur nemen
Ikzelf heb nog liv52 erbij genomen en een dienstdoende arts schreef voor mij ooit stinkende gouwe tinctuur voor tijdens ab gebruik.
Dan denk ik dat burbur ook wel kan, maar bespreek het eerst even met je arts.
Groetjes.
Ik doe als ik antibioticum heb geen magnesium gebruiken, dat had ik op de site van AMC gelezen
Ook gebruik ik geen middelen die toxines binden.
Dat heb ik dan weer in het cowdenprotocol gelezen dat het ook ab kan absorberen.
Verder mocht ik van mijn huisarts wel mariadistelzaad tinctuur nemen
Ikzelf heb nog liv52 erbij genomen en een dienstdoende arts schreef voor mij ooit stinkende gouwe tinctuur voor tijdens ab gebruik.
Dan denk ik dat burbur ook wel kan, maar bespreek het eerst even met je arts.
Groetjes.
Hoi sproetje,
Bedankt voor je antwoord.
Je gebruikt geen middelen die toxines binden.
Welke middelen bedoel je hiermee. Bedoel je hiermee ook voedingsmiddelen als bladgroente, knoflook, citroenen, kokosolie?
Gr curly
Er zijn overal protocollen over dieten mbt lyme maar niet als je AB gebruikt. Is hier ook een protocol voor?
Bedankt voor je antwoord.
Je gebruikt geen middelen die toxines binden.
Welke middelen bedoel je hiermee. Bedoel je hiermee ook voedingsmiddelen als bladgroente, knoflook, citroenen, kokosolie?
Gr curly
Er zijn overal protocollen over dieten mbt lyme maar niet als je AB gebruikt. Is hier ook een protocol voor?
Nou, er wordt soms groene klei en varianten hiervan gebruikt bij de ziekte van lyme.
Zelf nam ik als ik geen ab gebruikte meestal zeolite HP dat komt uit het cowden protocol maar is nu niet meer te verkrijgen, daar is nu een ander middel voor in de plaats gekomen.
Die middelen absorberen ook ab, dus niet nemen tijdens ab.
Ook heb je iets dat sparga heet, ook niet nemen tijdens ab gebruik.
Misschien zijn citrusvruchten niet heel erg handig, maar kokosolie kun je zeker gebruiken.
Bladgroente, knoflook weet ik niet.
Ik wou dat het waar was, het enige duidelijke is die magnesium, die moet je echt laten staan.
(Die info kan ook staan op de website van 't VU of het AMC, dat weet ik niet meer precies)
Protocollen hierover ben ik nog niet tegengekomen, ik moet ook alles zelf opzoeken.
Serrapeptase heb ik wel genomen tijdens ab, ik dacht zelf dat het geen kwaad kon, en mijn behandelaar dacht ook dat het wel zou kunnen.
Misschien is het een idee om eens de zoeken op Burrascano
Hij gebruikt bv tijdens ab behandelingen ook R-liponzuur (alfa liponzuur), dat is om de hoofdpijnen iets te verminderen, mocht je een te erge die-off reactie krijgen.
Groetjes
Zelf nam ik als ik geen ab gebruikte meestal zeolite HP dat komt uit het cowden protocol maar is nu niet meer te verkrijgen, daar is nu een ander middel voor in de plaats gekomen.
Die middelen absorberen ook ab, dus niet nemen tijdens ab.
Ook heb je iets dat sparga heet, ook niet nemen tijdens ab gebruik.
Curly schreef:Bedoel je hiermee ook voedingsmiddelen als bladgroente, knoflook, citroenen, kokosolie?
Misschien zijn citrusvruchten niet heel erg handig, maar kokosolie kun je zeker gebruiken.
Bladgroente, knoflook weet ik niet.
Curly schreef:Er zijn overal protocollen over dieten mbt lyme maar niet als je AB gebruikt. Is hier ook een protocol voor?
Ik wou dat het waar was, het enige duidelijke is die magnesium, die moet je echt laten staan.
(Die info kan ook staan op de website van 't VU of het AMC, dat weet ik niet meer precies)
Protocollen hierover ben ik nog niet tegengekomen, ik moet ook alles zelf opzoeken.
Serrapeptase heb ik wel genomen tijdens ab, ik dacht zelf dat het geen kwaad kon, en mijn behandelaar dacht ook dat het wel zou kunnen.
Misschien is het een idee om eens de zoeken op Burrascano
Hij gebruikt bv tijdens ab behandelingen ook R-liponzuur (alfa liponzuur), dat is om de hoofdpijnen iets te verminderen, mocht je een te erge die-off reactie krijgen.
Groetjes
Terug naar “Supplementen en kruiden”