aardingslaken

johnvz

aardingslaken

Berichtdoor johnvz » Zo 08 Jan 2017, 15:13

Wie heeft ervaring met een aardingslaken of aardingsmat?
Ik las op internet dat geaard slapen kan helpen bij het ontgiften. Ook iemand als Klinghardt staat hier positief tegenover. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het mij een beetje vaag in de oren klinkt. Maar goed, ik heb inmiddels wel geleerd om niet meteen een mening klaar te hebben, maar eerst te luisteren naar de ervaringsverhalen..
Daarom: wie kent het? En helpt het, of juist niet?

johnvz

Re: aardingslaken

Berichtdoor johnvz » Zo 08 Jan 2017, 19:09

Ik kwam er trouwens op, omdat ik de laatste maanden veel vaker last heb van statische schokken. Geen idee of 'aarden' of 'earthing' hier iets mee te maken heeft..

Josie

Berichtdoor Josie » Zo 08 Jan 2017, 19:57

johnvz schreef:omdat ik de laatste maanden veel vaker last heb van statische schokken.

Hoi Johnvz, dat is volgens mij normaal in de winter vanwege de drogere lucht binnenshuis door de verwarming. Misschien helpt het al wat om van die bakjes water aan de radiatoren te hangen? Ik gebruik zelf daarnaast ook nog af en toe een ultrasoon luchtbevochtiger.

johnvz schreef:Wie heeft ervaring met een aardingslaken of aardingsmat?

Ik heb jaren geleden een aardingsmat gebruikt, voor in bed. Ik heb daar nooit wat van gemerkt, het was voor mij geldverspilling. :?
Ik denk dat deze kritische blik van jou terecht is. Ik denk dat er betere manieren zijn om te ontgiften.
Maar iedereen reageert weer anders en wat voor mij niet werkt kan misschien voor een ander wel goed werken!

Josie

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 08 Jan 2017, 23:56

johnvz schreef:Ik kwam er trouwens op, omdat ik de laatste maanden veel vaker last heb van statische schokken.

Ik heb dat sinds ik Lyme heb en het is steeds erger geworden bij mij of het seizoensgebonden is durf ik niet te zeggen.
The Plague of Ignorance Regarding the Ignorance of a Plague

Borrelia lack the microbial toxins called lipopolysaccharides (LPS) however, they have over 150 genes that encode for the BLPs that are the key to their pathogenicity. This is over 50 times greater than other pathogenic bacteria. That is, other bacteria usually only have 3 genes for lipoproteins, while borrelia have 150!

With this many BLPs triggering an imbalance of the immune system and other innate responses in the body, it’s not hard to see how a cascade of chronic problems can arise from this.

For example, when we look at psychological problems of neuroborreliosis, it’s clear that the cause of these symptoms arise from BLPs triggering encephalitis and that this inflammation not only causes imbalances in numerous neurotransmitters, it also causes vasculitis which leads to hypoperfusion and hypoxia of the brain.

These toxins also cause a channelopathy, which lead to a dysfunction of signals along neurons, muscles and cells making them easily excitable, but not able to discharge correctly…since the electrical potential across the cell membranes don't function normally.

This can attribute to numerous symptoms such as anxiety, paresthesias, hyperacusis, tremors and even susceptibility to static shock that many LD patients have.

Bron: http://autoimmunityresearch.org/topics/ptlds/
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

johnvz

Berichtdoor johnvz » Ma 09 Jan 2017, 10:15

Dank je VGM, zoiets had ik ook gelezen. Vandaar het idee of earthing misschien zou helpen.
Bij jou hielp het blijkbaar niet, Josie. Ik ben benieuwd of er nog anderen zijn die hier ook ervaring mee hebben?

Romykiers

Berichtdoor Romykiers » Zo 05 Nov 2023, 16:54

Ik heb wel het gevoel dat het aardingslaken helpt te ontgiften ik slaap nu ander half week op een laken en de laatse dagen heb ik wel 8 keer ontlasting ook rijkt het erg chemisch en moet wel 30 keer plassen op dag. ben ook erg vermoeid heb gevoel dat als ik kon ik wel dagen achter elkaar kan slapen. Helaas heb ik daar nu geen tijd voor ivm ik vlak voor renovatie zit van huis. En heb een hond dus kan ik ook niet maken om hele dagen te slapen. maar ze zeggen dat je lichaam eerst weer terug in balans moet komen. En je daarom zo vermoeid bent en vaak na wc moet. Ook heb ik ook al iets minder klachten. Ik heb namelijk ontstekingen in me hele lichaam. En Ik heb een drugs verleden en slik medicatie en heb wel het gevoel dat die gifstoffen dus nu via me nieren en ontlasting weg gaat

Romykiers

Berichtdoor Romykiers » Zo 05 Nov 2023, 16:54

Ik heb wel het gevoel dat het aardingslaken helpt te ontgiften ik slaap nu ander half week op een laken en de laatse dagen heb ik wel 8 keer ontlasting ook ruikt het erg chemisch en moet wel 30 keer plassen op dag. ben ook erg vermoeid heb gevoel dat als ik kon ik wel dagen achter elkaar kan slapen. Helaas heb ik daar nu geen tijd voor ivm ik vlak voor renovatie zit van huis. En heb een hond dus kan ik ook niet maken om hele dagen te slapen. maar ze zeggen dat je lichaam eerst weer terug in balans moet komen. En je daarom zo vermoeid bent en vaak na wc moet. Ook heb ik ook al iets minder klachten. Ik heb namelijk ontstekingen in me hele lichaam. En Ik heb een drugs verleden en slik medicatie en heb wel het gevoel dat die gifstoffen dus nu via me nieren en ontlasting weg gaat

Terug naar “Overige”