Een nieuwe Borrelia besmetting in 2014 die direct fors inhakte op mijn neurologische systeem zorgde er voor dat ik bijna niet meer kon lopen. Dat was eerlijk gezegd behoorlijk schrikken. Het ging voetje voor voetje en ik had een flinke krachtvermindering in de benen en bij het zetten van een stap verkramping in de spieren.greyhoundmum schreef:ik loop nogal maf maar men weet dat wel. Ik merk als ik naar een winkel gaat en er lopen mensen die mij niet kennen.. kijken mensen wel.. een beetje van "wat mankeert dat kind.. rugklachten zeker?" .. ik grijns alleen maar
Ik heb toen een wandelstok gekocht.
Het lopen gaat intussen een stuk beter maar ik heb de wandelstok nog regelmatig nodig en het handige van een opvouwbare versie is dat je het gemakkelijk kunt meenemen in een tas. Zo heb ik het altijd bij mij.
Het is mij een paar keer overkomen dat ik de wandelstok niet bij mij had en toen had ik een redelijk probleem. Na schade en schande wijzer geworden

Je krijgt bij mij intussen ook een nieuwe 'leuke situatie'

Tel daarbij op dat de buitenkant voor mensen (die mij niet kennen) er nog steeds best goed uitziet (zien mensen als gezond), dan heb je een leuk raadseltje voor mensen.. en zie je in de wolkjes

Dat begrijpen mensen niet en sommigen stellen er vragen over. Dat vind ik goed en ik kan gemakkelijk kort uitleggen hoe het zit en dan is het duidelijk.