Belicht: ‘Buteyko methode bekendheid geven’ http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 1105_1.pdf
In Rusland erkend door het Ministerie van Volksgezondheid. In Engeland wordt de methode binnen de reguliere gezondheidszorg toegepast en zelfs vergoed. Prins Charles heeft er ook goede ervaringen mee. In Nederland is het nog niet zover.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze methode?
Buteyko methode ademhalingsoefeningen ervaringen?
Buteyko methode ademhalingsoefeningen ervaringen?
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~
Re: Buteyko methode ademhalingsoefeningen ervaringen?
hoi Roxy, ja ik heb er ervaring mee.
Belangrijkste voordeel dat ik tot nu toe heb bemerkt: rminder bloedsuikerschommelingen.
Belangrijkste voordeel dat ik tot nu toe heb bemerkt: rminder bloedsuikerschommelingen.
Ik ben er nu 8 weken mee bezig en lijk wat verbetering te hebben.
Mijn CP is wel al even gestagneerd helaas.
Mijn CP is wel al even gestagneerd helaas.
hoi Jayz, leuk hier weer even van je te lezen.
Fijn dat je iets van een lichte verbetering bespeurt ook.
Dat harde werken mag toch best wel beloond worden?
Wat merk je dan eventueel als ik vragen mag?
Fijn dat je iets van een lichte verbetering bespeurt ook.
Dat harde werken mag toch best wel beloond worden?
Wat merk je dan eventueel als ik vragen mag?
Wat ik vooral merk is dat ik meer durf en ook meer doe.
Toevallig dat vandaag dan weer een van de slechtste dagen van de afgelopen tijd is
Het hoofd van mij brand als de ziekte en ben zeer wazig en angstig. Kan ook met het ontgiften te maken hebben.
Toevallig dat vandaag dan weer een van de slechtste dagen van de afgelopen tijd is

hoi Jayz, echt niet fijn voor je, die klachten waar je doorheen moet!
Doe je ook andere dingen ¨tegen¨ lyme en co behalve buteyko?
Ik mag aannemen van wel.
Veel sterkte maar weer voor je en dat de betere tijden voor jou maar snel aan mogen vangen.
Hou vol!
Doe je ook andere dingen ¨tegen¨ lyme en co behalve buteyko?
Ik mag aannemen van wel.
Veel sterkte maar weer voor je en dat de betere tijden voor jou maar snel aan mogen vangen.
Hou vol!
Ja ik gebruik wel meer op het moment.
Gebruik nu smorgens 1 b3 tablet en dat moeten er 2 worden en moet gaan starten met b12 actief van now. Verder zat ik op ca 3x6 druppels boldocynara en 3x3 druppels burbur maar ik heb nu een pauze van 2 dagen vanwege de klachten. 'S avonds gebruik ik nog morepa platinum en moet ook magnesium gaan gebruiken, maar doe het stapje voor stapje.
Als het ontgiften beter gaat, moet ik na een week of 3 beginnen met banderol en mycobalance omdat ik ook bartonella schijn te hebben.
Ook gebruik ik sochtends heilaarde, een eetlepel lijnzaadolie en wat water kefir gedurende de dag.
Gebruik nu smorgens 1 b3 tablet en dat moeten er 2 worden en moet gaan starten met b12 actief van now. Verder zat ik op ca 3x6 druppels boldocynara en 3x3 druppels burbur maar ik heb nu een pauze van 2 dagen vanwege de klachten. 'S avonds gebruik ik nog morepa platinum en moet ook magnesium gaan gebruiken, maar doe het stapje voor stapje.
Als het ontgiften beter gaat, moet ik na een week of 3 beginnen met banderol en mycobalance omdat ik ook bartonella schijn te hebben.
Ook gebruik ik sochtends heilaarde, een eetlepel lijnzaadolie en wat water kefir gedurende de dag.
-
Werkt banderol nou echt tegen Bartonella vraag ik me af..?
Boldocynara vind ik wel fijn, kan je wel van gaan herxen.
Ik heb altijd de tabletten gehad, die sterke.
Vind het altijd bizar hoeveel last sommige mensen hebben van ontgiften.
Moet wel zeggen dat ik toen ik met druppels enzo begon al een hele tijd met de bioresonantie aan het ontgiften bezig was.
Boldocynara vind ik wel fijn, kan je wel van gaan herxen.
Ik heb altijd de tabletten gehad, die sterke.
Vind het altijd bizar hoeveel last sommige mensen hebben van ontgiften.
Moet wel zeggen dat ik toen ik met druppels enzo begon al een hele tijd met de bioresonantie aan het ontgiften bezig was.
Ik heb dit schema ook van een bioresonantie therapeut. Hier ben ik via de buteyko therapeut terecht gekomen 

-
Wat ik bedoelde is dat ik met bioresonantie bezig was is dus puur via frequenties, niet met druppels.
Dat heb ik later beetje bij beetje toegevoegd.
Dat heb ik later beetje bij beetje toegevoegd.