Roxy schreef:@Marco,
Ik heb een vraag over bijlagen. Is het mogelijk om bijlagen bij een bericht te voegen? Ik heb het geprobeerd maar ik kreeg de melding dat een 'pdf' bestand niet is toegestaan. Ik heb bij 'Help' gekeken en daar staat:
Bijlagen
Welke bijlagen worden toegestaan op dit forum?
De beheerder bepaalt welke bestandstypes al dan niet toegestaan worden. Als je niet zeker bent welke bestanden geüpload mogen worden, contacteer dan de beheerder voor verdere informatie. Bij deze mijn vraag heeft geen haast. Alvast dank voor je hulp/advies!
Wel dit is gewoon een phpBB type forum dus als het volgende
hier allemaal lees dan schijnt het slechts een kwestie te zijn voor de Admin om het type file (PDF dus) te markeren als toegestaan en dan zou het moeten werken. Maar dat je op het moment geen PDF kan uploaden lijkt me dus gewoon een standaard instelling die even gecorrigeerd moet worden.
Under the Posting tab in the ACP are 2 options regarding attachment extensions. The first one is "Manage extensions". There you can have a look to which group your attachment belongs, in this case that's the Documents group.
Then go to "Manage extension groups", and click the green wheel in the Documents row. There click the Allowed box, to allow it to be used in the forums.