Instellen v.d. tijd

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
Sproetje

Instellen v.d. tijd

Berichtdoor Sproetje » Zo 09 Nov 2014, 17:48

Ik vroeg me af of de tijd van het geplaatste bericht wel goed staat afgesteld?

jozzie

Re: Instellen v.d. tijd

Berichtdoor jozzie » Zo 09 Nov 2014, 18:12

Heb ik ook gezien Sproetje, somst staat er bij het overzicht een tijd en naam van laatste update op een bericht, terwijl dat dan niet klopt bij het bericht zelf. Niks ergs. Beetje vreemd.

Jozzie

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Zo 09 Nov 2014, 18:29

Sproetje en Jozzie, dankjulliewel voor de feedback. Het helpt ons dat jullie het laten weten als je een technisch dingetje ziet dat nog niet helemaal loopt zoals we willen voor het forum en die we zelf nog niet gezien hadden.

Ik heb even gekeken. Misschien ligt het aan de tijdzone die niet goed staat ingesteld. Ik zal Marco vragen deze te veranderen van GMT naar GMT +1 voor het hele forum.

Als je wil kan je de tijdzone zelf alvast wijzigen in je persoonlijke instelling, dan heb je alvast wanneer je ingelogd bent de juiste tijd.
Dat kan op de volgende manier: Log in -> ga naar Gebruikerspaneel -> ga naar Foruminstellingen -> wijzig bij “Mijn tijdzone” de tijd in [GMT +1, A] Centraal Europese tijd... -> klik dan op Bevestig.

Als dit niet de oplossing is, dan zullen we nog even verder zoeken.

Leia, moderator

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Zo 09 Nov 2014, 20:56

Hoihoi,

Bedankt voor jullie feedback! Ik heb net de instelling net gewijzigd (de servertijd staat wel gewoon goed) maar aan dit bericht te zien staat het binnen lymeforum nog niet goed....

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Zo 09 Nov 2014, 20:58

Wintertijd?

Leia, moderator

Eus

Berichtdoor Eus » Zo 09 Nov 2014, 21:02

Het heeft ongetwijfeld met winter/zomertijd te maken. Daar ging het op het oude forum ook altijd mis mee...

Marco
Beheerder & Moderator

Berichtdoor Marco » Zo 09 Nov 2014, 21:12

Voor gast en normale gebruikers is het nu gewijzigd naar gmt+1 met zomertijd is nee.

Bij de eerst volgende switch van uur gaan we merken of het goed blijft staan :)

Terug naar “Feedback”