Wijzigen gebruikersnaam

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
Marianne M.

Wijzigen gebruikersnaam

Berichtdoor Marianne M. » Do 04 Aug 2016, 20:23

Heb al 2 pb gestuurd aan Marco maar deze gaan niet uit mijn postvak uit. Iemand enig idee hoe je je gebruikersnaam kan veranderen?
Marianne

Leia
Moderator

Re: Wijzigen gebruikersnaam

Berichtdoor Leia » Do 04 Aug 2016, 22:55

Heb al 2 pb gestuurd aan Marco maar deze gaan niet uit mijn postvak uit. Iemand enig idee hoe je je gebruikersnaam kan veranderen?
Marianne

Beste Marianne,
Dank voor je vraag.
Ik heb je een pb gestuurd met betrekking tot je vraag.

Het kan door omstandigheden helaas voorkomen dat Marco of ik onze pb’s niet snel lezen. Omdat we wel graag snel willen helpen raden we over het algemeen aan om i.p.v. een pb, een bericht te plaatsen hier bij Feedback of ons een mail te sturen, zie http://www.lymeforum.nl/contact.php, omdat we dan beide bereikt worden en er zo altijd wel 1 van ons is die het snel leest. :)

Vriendelijke groetjes,
Leia

Leia, moderator

Marianne M.

Berichtdoor Marianne M. » Vr 05 Aug 2016, 08:51

Op een of andere manier gaan de berichten niet uit mijn postvak uit. Ik kan geen pb verzenden

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Vr 05 Aug 2016, 09:52

Marianne M. schreef:Op een of andere manier gaan de berichten niet uit mijn postvak uit. Ik kan geen pb verzenden

Privéberichten blijven in Postvak Uit staan zolang ze nog niet zijn gelezen door de ontvanger. Zodra ze zijn gelezen verplaatsen ze zich van Postvak Uit naar Verzonden Berichten.

Ik zie dat het inmiddels is gelukt om mij een pb terug te sturen.

Vriendelijke groetjes,
Leia

Leia, moderator

Terug naar “Feedback”