Fungal Biofilms, Drug Resistance, and Recurrent Infection

Voor alle onderwerpen die gaan over andere door teken overdraagbare infecties. Over symptomen, diagnose, tests en behandeling hiervan. Onderwerpen over andere infecties die naast de Lyme-Borreliose kunnen optreden, zijn hier ook welkom.
Sproetje

Re: Fungal Biofilms, Drug Resistance, and Recurrent Infection

Berichtdoor Sproetje » Za 10 Okt 2015, 19:19

16 aug. j.l. laten testen op schimmels.
Op aspergillus en candida.
Ik heb geen van beide.
De verkleurde tong komt vaak voort uit de maag, de pancreas en nog iets maar dat ben ik vergeten.
Een dienstdoende huisarts heeft mij in 2009 met aspergillus gediagnosticeerd, puur op symptomen.
Heb er behandelingen voor gekregen, maar niets hielp.
Van alles gehad, eerst zo'n zalfje 4 maal daags op de tong, en dat ongeveer 2 mnd. lang, daarna nog Noxafil, hielp ook niet.
Ben toen van ellende maar gestopt met die spullen want niets hielp.

Nu schijnt het toch ergens anders door te komen.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 10 Okt 2015, 20:17

@Sproetje,

Volgens mijn LBA -en vegatester heb ik Aspergillus Fumig en Mucor Mucedo..

Volgens hem twee in potentie gevaarlijke schimmelinfecties, zeker met een systematisch ondrukt immuunsysteem zoals bij Lyme en co's.

Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker is infectolab Augsburg momenteel bezig met het ontwikkelen van LTT-testen om Candida infecties te traceren...

Groetjes VGM :)
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Za 10 Okt 2015, 20:25

@VerlorengezondheidM,
VerlorengezondheidM schreef:Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker is infectolab Augsburg momenteel bezig met het ontwikkelen van LTT-testen om Candida infecties te traceren...
Dat is ook een interessante. Ik heb een diepe zware Candida (= schimmel) infectie. Als die jaren lang in het lichaam vertoeft en woekert (begint vaak in de darmen) en er wordt niets mee gedaan, krijgt het de kans om in het hele systeem (tot aan gewrichten aan toe) te gaan zitten en komt ook in de bloedbaan terecht. Kan veel klachten veroorzaken.
Door opstapeling van alles is het meer en meer te verklaren dat mensen (wij) zo erg ziek kunnen worden :(.
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

VerlorengezondheidM

Re: Fungal Biofilms, Drug Resistance, and Recurrent Infectio

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 10 Okt 2015, 20:56

Sproetje schreef:Boswellia sacra, antifungal?

http://journal.chemistrycentral.com/content/7/1/153

Ik gebruik dagelijks een hoge dosis (1200!) Boswellia voor mijn ontstane Vasculitis en gewrichten, daarnaast is deze ontstekingsremmend.

Alleen heb ik volgens mij de Seratta, ik wist niet eens dat er verschillende versies van Boswellia waren :oops:

@Roxy,

De organen kunnen in theorie ook worden aangedaan door chronische schimmel infecties, helemaal bij een systematische vorm hiervan.
Lyme Test Negative?

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Zo 11 Okt 2015, 15:16

VGM en Roxy

Dank voor jullie antwoord.

Ik twijfel nog steeds of ik het nu wel heb of niet.
Gebruik een middel voor lymfe drainage, sinds kort.

Maar als je organen kunnen worden aangetast bij een systematische schimmelinfectie......dat is niet zo best.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 16 Okt 2015, 17:55

@Sproetje, @Roxy and others,

Morpho-Pathological Effects of Isolated Fungal Species on Human Population

Bron: http://www.omicsonline.org/scientific-r ... rep521.php
Lyme Test Negative?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 22 Feb 2016, 20:25

Josie schreef:@Sproetje, Ik heb zelf ook ondergewicht, dat vormt geen probleem, je hoeft alleen maar te zorgen dat je na inname de vetten weer rijkelijk aanvult, dat gaat echt prima.Lees bijv. de lyme-richtlijn van Burrascano hij noemt het als detoxmiddel. Of de site van dr. Shoemaker

Sinds een maand of 2 gebruik ik het nu ook Molybdeen.
En idd het werkt wel :D Nog goedkoop ook.
Neem nu ook iedere avond een "table spoon coconut oil"
https://www.youtube.com/watch?v=PcvyfDB7jLI
(vanaf 20:12)

Ik las ook dat je je koper goed in de gaten moet houden als je het gebruikt:
https://www.dietcetera.nl/voedingsstoffen/molybdeen

Overdosering

Er is maar een kleine kans om via de voeding teveel aan molybdeen binnen te krijgen. Daarnaast leidt een hoge inname van molybdeen ook tot een verlies van koper. Als te veel koper uit het lichaam verdwijnt, verschijnen er symptomen van jicht.

Dus doe ik het een beetje afwisselen met de cuprum

Terug naar “Co-infecties”