In mijn zwangerschap, ruim zestien jaar geleden heb ik het Parvovirus opgelopen.
Volgens de assistente van de huisarts kon het geen kwaad en heb toen ook geen antibiotica of andere medicijnen voorgeschreven gekregen.
Ik ben ruim zes weken vreselijk ziek geweest. Nog niet eerder ben ik zo ziek geweest als toen.
Daarna werd ik moe.. en dat is NOOIT meer over gegaan.
Nog dagelijks ben ik aan het vechten.
Vermoedelijk heeft dit virus uiteindelijk ook mijn hele immuunsysteem aangetast want ik ben om de twee maanden ziek. ( griep ) en vermoedelijk ook mijn centrale zenuwstelsel, gezien ik een jaar na deze besmetting zenuwpijnen in mijn gezicht en benen heb gekregen.
Ik ben enkele jaren geleden door de medische molen gegaan maar van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik denk nog steeds dat het Parvovirus de boosdoener is geweest.
Wie herkent dit ook??
Ik voel me zo alleen hierin en hoop iemand te treffen met wie ik kan sparren hierover.
en wellicht weet iemand hier meer over te vertellen.
Liesbeth
Parvovirus -B 19
- VerlorengezondheidM
Re: Parvovirus -B 19
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.