Laaggradige, licht positieve co infecties (waaronder Anaplasma)

Voor alle onderwerpen die gaan over andere door teken overdraagbare infecties. Over symptomen, diagnose, tests en behandeling hiervan. Onderwerpen over andere infecties die naast de Lyme-Borreliose kunnen optreden, zijn hier ook welkom.
VerlorengezondheidM

Laaggradige, licht positieve co infecties (waaronder Anaplasma)

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 13 Mei 2022, 20:39

Zijn er meer chronische Lyme patiënten die laaggradige co infecties waaronder Anaplasma hebben?

Ik vraag dit omdat ik een kennis van mij met een 35 jaar lang onbehandelde NeuroBorreliosis verdacht van Anaplasma en deze blijkt nu met een bloedtest licht positief te zijn.

Babesia blijkt ook licht positief te zijn en Chlamydia Pneumoniae positief.

Rickettsia en Ehrlichia waren eerder al positief.

Ze is te ziek om naar PvM af te reizen vandaar dat ik informatie voor haar probeer te verzamelen over deze infecties om haar te helpen.

Aangezien ze ook de allerhoogste EBV waarde van alle Lyme patiënten uit de kliniek heeft kan het haast niet anders dat deze actief is en reactiveert.

De beheerder van Lyme epidemie verdacht haar van Bartonella en dat bleek met bloedtesten ook te kloppen en eerder verdacht ik haar van Coxiella Burnetii (Q koorts) weliswaar laaggradig maar toch ook dat bleek te kloppen.

Ik krijg de indruk dat die laaggradige infecties een soort van draagvlak voor chroniciteit creëren zodat je de wat meer hooggradige infecties niet of niet goed wegkrijgt wat denken jullie?

Een kennis van mij en tevens Lyme advocate uit de VS schreef onlangs het volgende

"And coinfections are just as bad if not worse than Lyme disease. Some of these infections can be transmitted within minutes and have a high mortality rate, so each and every tick bite needs to be taken as seriously as a heart attack"
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

VerlorengezondheidM

Re: Laaggradige, licht positieve co infecties (waaronder Anaplasma)

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 16 Mei 2022, 18:44

4.) The Occam’s Razor, or, “the NIH admits Lyme and Chronic Fatigue Syndrome are really Post Sepsis Syndrome,” which means “global immunosuppression and ongoing infections of all kinds.”

"Post-sepsis syndrome is not caused by brain magic, but is the result of an AIDS like result from sepsis (multiple infections):"

Bron: actionlyme.org, lees meer
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Co-infecties”