Langdurige steek in buik?

Voor algemene onderwerpen over gezondheid die niet te maken hebben met Lyme-Borreliose.
Gemma Fernandez

Langdurige steek in buik?

Berichtdoor Gemma Fernandez » Di 14 Jan 2020, 11:10

Hoi allemaal,

Ik ben Gemma en ik heb Chronisch Lyme (5,5 jaar). Het komt met ups en downs maar de laatste 1,5 jaar gaat het uitstekend na een langdurige infuusbehandeling. Ondanks dat ik de meeste klappen van de molen wel ken mbt de ziekte ben ik soms nog wat onwennig en/of onzeker over sommige klachten die ik heb. Zijn ze nou Lyme gerelateerd of is het iets anders? Wellicht kunnen jullie mij helpen?

Circa 1,5/2 maanden geleden kreeg ik last van steken in mijn buik (links van mijn maag, net onder mijn ribbenkast. Ongeveer op nierhoogte). Ik ben meerdere malen naar mijn (reguliere) huisarts geweest. Een echo en bloedonderzoek wezen niks uit en hij wilt mij doorverwijzen naar een MDL arts. Ontzettend fijn dat hij in ieder geval de steken serieus neemt.

Omdat ik sinds ik Lyme heb wel 100 keer van kastje naar de muur ben gestuurd ben ik nooit echt happig op ziekenhuizen en artsen als het neerkomt op bepaalde klachten. De kans dat ze geen oorzaak vinden voor de steken is aanwezig.

Mijn vraag aan jullie: Is iemand bekend met deze klacht? Is het te linken aan Lyme of iets anders?

Hoor het graag!

Groetjes,
Gemma

meid1988

Re: Langdurige steek in buik?

Berichtdoor meid1988 » Vr 17 Jan 2020, 08:39

Beste Gemma,

Ik herken je verhaal over de steken in de buik.
Bij mij zijn ze ook links begonnen en later waren ze er ook aan de rechterkant.
Hiervoor heb ik ook genoeg dokters, echo's, scans, en andere onderzoeken gehad.
En hebben ze niets kunnen vinden.
Kreeg het stempeltje prikkelbare darm syndroom en het zit tussen je oren gevoel.

Groeten,

Meid1988

Terug naar “Gezondheid Algemeen”