"Spelen met je gezondheid" artikel van Huib Kraaijeveld

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
Josie

"Spelen met je gezondheid" artikel van Huib Kraaijeveld

Berichtdoor Josie » Do 03 Mei 2018, 20:42

Spelen met je gezondheid
Weer een steengoed artikel van Huib Kraaijeveld.
O.a. over de volgende schending van mensenrechten:

Deze schendingen van mensenrechten zijn nu vastgelegd bij de Verenigde Naties en staan ​​hieronder opgesomd. De huidige codes:

- belemmeren juiste diagnose en toegang tot behandelingsopties die voldoen aan internationaal aanvaarde normen
- bevorderen discriminatie op basis van ziektemanifestaties
- gebruiken somatische diagnose verkeerd om medische zorg te weigeren

- belemmeren behandelingen op basis van ziektemanifestaties
- bevorderen discriminatie op basis van financiële status
- ondersteunen aanvallen op mensenrechtenverdedigers, inclusief artsen, wetenschappers en onderzoekers die optreden namens deze kwetsbare patiëntengroep

- beperken informatie over behandelingsopties die voldoen aan internationaal aanvaarde normen
- verbieden routinematig belangrijke belanghebbenden – zoals artsen, onderzoekers, patiënten en verzorgers die zich bezighouden met aanhoudende en gecompliceerde gevallen van LB – van besluitvormingslocaties, waardoor deze belanghebbenden onzichtbaar worden voor beleidsmakers, economen en andere beoefenaars en onderzoekers

- maken dat zieke kinderen onder behandelingen die voldoen aan internationaal aanvaarde normen worden met geweld van hun ouders verwijderd – en er zijn veel gevallen waarin dergelijke ouders ten onrechte worden beschuldigd van het vergiftigen van hun kinderen of het ‘Munchausen by Proxy‘-syndroom

- laten toe dat in alarmerende gevallen euthanasie wordt aangemoedigd, in plaats van het vergoeden van behandelingen die voldoen aan internationaal aanvaarde normen

En:
(...)
Zolang mensen zichzelf toestaan ​​’patiënten’ te worden genoemd in plaats van voor zichzelf op te komen als ‘consumenten van de gezondheidszorg’ of gewoon als mensen met het recht op waardigheid en zorg, blijven ze mooi zitten in hun eigen diagnostische doosje.

Lees het hele artikel op https://huib.me/blog/spelen-met-je-gezondheid/

Gezocht 1000 mensen om een ongeduldige (impatient) revolutie te financieren.

De afgelopen zeven jaar heb ik me toegewijd aan mijn (levens) missie om bewustzijn te creëren over de ziekte van Lyme en de implicaties daarvan voor ontelbare mensen over de hele wereld. Tot nu toe heb ik dit uit eigen middelen gefinancierd.

Nu vraag ik om uw financiële steun om mijn onschatbare werk voor velen voort te zetten, als een onafhankelijke schrijver, onderzoeker en mensenrechtenwerker. Lees meer over hoe je al kunt meedoen vanaf 1 dollar of euro per maand, wat je daarvoor terugkrijgt en tegelijk ook doorgeeft aan anderen.

Lees meer op: https://www.patreon.com/huib
In het nederlands: https://huib.me/blog/gezocht-1000-mense ... nancieren/

Josie

Terug naar “Artikelen en Linkjes”