Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
-
Henriëtte
Berichtdoor Henriëtte » Zo 20 Sep 2020, 09:43
ME-patiënten voelen zich nog altijd niet serieus genomen;Het is een ernstige ziekte maar nog altijd ontbreekt een diagnostische test om deze ziekte aan te tonen, of uit te sluiten, waardoor nog steeds zeventig procent van de artsen gelooft dat het om een ziekte gaat die tussen de oren zit, zegt dr. Frans Visser. Hij is cardioloog bij stichting Cardiozorg en ziet veel mensen met ME/CVS; “Er is altijd een trigger waardoor deze ziekte begint, dat kan een virusinfectie zijn, een auto-ongeluk, hevige stress of zelfs zoals je nu ziet bij post Covid-patiënten. Zij kampen met ernstige vermoeidheidsklachten die op ME/CVS lijken”.
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/ ... ondagbriefHenriëtte
-
VerlorengezondheidM
-
Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 24 Sep 2020, 19:31
Henriëtte schreef:ME-patiënten voelen zich nog altijd niet serieus genomen;Het is een ernstige ziekte maar nog altijd ontbreekt een diagnostische test om deze ziekte aan te tonen, of uit te sluiten, waardoor nog steeds zeventig procent van de artsen gelooft dat het om een ziekte gaat die tussen de oren zit, zegt dr. Frans Visser. Hij is cardioloog bij stichting Cardiozorg en ziet veel mensen met ME/CVS; “Er is altijd een trigger waardoor deze ziekte begint, dat kan een virusinfectie zijn, een auto-ongeluk, hevige stress of zelfs zoals je nu ziet bij post Covid-patiënten. Zij kampen met ernstige vermoeidheidsklachten die op ME/CVS lijken”.
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/ ... ondagbriefHenriëtte
Diagnose ME/CVS of Fibromyalgie zijn slechts labels
Bron: Lymenet (het oude Lyme forum), lees
meer
Lyme disease diagnostics are designed to fail
Lyme Test Negative?
It May Still Be Lyme Disease!
How much undiagnosed Lyme is driving the chronic disease epidemic of our time?
Terug naar “Artikelen en Linkjes”