Lymetesten en hun sensitiviteit

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
San233

Lymetesten en hun sensitiviteit

Berichtdoor San233 » Do 16 Apr 2015, 21:32

Over lymetesten vond ik dit interessante artikel:
http://www.cbbr.nl/lyme-borrelia-de-slimme-bacterie-onbegrepen-klachten-deel-1/

en Deel 2:
http://www.cbbr.nl/lyme-veroorzaakt-door-de-slimme-borrelia-bacterie-deel-2-labtesten-en-behandeling-bij-de-diverse-lymebeelden/

Deel 3 kon ik helaas niet vinden, maar lijkt ook erg interessant te zijn gezien deze omschrijving:
In deel drie zal ik bespreken hoe bij gebrek aan klinisch onderzoek en onzekerheid over de betrouwbaarheid van de labtesten een zo rationeel mogelijk behandeling gekozen kan worden. Daarbij noem ik zowel reguliere antibiotica als behandeling met natuurlijke methoden. Kennis over de borreliabacterie is daarbij een voorwaarde.

Leia
Moderator

Re: Lymetesten en hun sensitiviteit

Berichtdoor Leia » Vr 17 Apr 2015, 07:46

Beste San233, dank voor het plaatsen van deze informatie.
Ik heb je bericht verplaatst van de categorie “Wetenschap" naar de categorie “Artikelen en linkjes” omdat het informatie van een behandelaar betreft. En het onderscheid wordt gemaakt doordat de categorie “Wetenschap" is voor wetenschappelijke medische publicaties (zoals van pubmed) en/of artikelen die worden ondersteund (met verwijzingen) door dergelijke publicaties.
Groetjes, Leia

Leia, moderator

San233

Re: Lymetesten en hun sensitiviteit

Berichtdoor San233 » Vr 17 Apr 2015, 21:39

Beste Leila,
Da's prima hoor. Ik twijfelde toch al waar ik het neer moest zetten. Volgende keer zal ik eerst beter zoeken waar iets thuishoort. Groetjes, Sandra.

Terug naar “Artikelen en Linkjes”