Over lymetesten vond ik dit interessante artikel:
http://www.cbbr.nl/lyme-borrelia-de-slimme-bacterie-onbegrepen-klachten-deel-1/
en Deel 2:
http://www.cbbr.nl/lyme-veroorzaakt-door-de-slimme-borrelia-bacterie-deel-2-labtesten-en-behandeling-bij-de-diverse-lymebeelden/
Deel 3 kon ik helaas niet vinden, maar lijkt ook erg interessant te zijn gezien deze omschrijving:
In deel drie zal ik bespreken hoe bij gebrek aan klinisch onderzoek en onzekerheid over de betrouwbaarheid van de labtesten een zo rationeel mogelijk behandeling gekozen kan worden. Daarbij noem ik zowel reguliere antibiotica als behandeling met natuurlijke methoden. Kennis over de borreliabacterie is daarbij een voorwaarde.
Lymetesten en hun sensitiviteit
Re: Lymetesten en hun sensitiviteit
Beste San233, dank voor het plaatsen van deze informatie.
Ik heb je bericht verplaatst van de categorie “Wetenschap" naar de categorie “Artikelen en linkjes” omdat het informatie van een behandelaar betreft. En het onderscheid wordt gemaakt doordat de categorie “Wetenschap" is voor wetenschappelijke medische publicaties (zoals van pubmed) en/of artikelen die worden ondersteund (met verwijzingen) door dergelijke publicaties.
Groetjes, Leia
Ik heb je bericht verplaatst van de categorie “Wetenschap" naar de categorie “Artikelen en linkjes” omdat het informatie van een behandelaar betreft. En het onderscheid wordt gemaakt doordat de categorie “Wetenschap" is voor wetenschappelijke medische publicaties (zoals van pubmed) en/of artikelen die worden ondersteund (met verwijzingen) door dergelijke publicaties.
Groetjes, Leia
Leia, moderator
Re: Lymetesten en hun sensitiviteit
Beste Leila,
Da's prima hoor. Ik twijfelde toch al waar ik het neer moest zetten. Volgende keer zal ik eerst beter zoeken waar iets thuishoort. Groetjes, Sandra.
Da's prima hoor. Ik twijfelde toch al waar ik het neer moest zetten. Volgende keer zal ik eerst beter zoeken waar iets thuishoort. Groetjes, Sandra.
Terug naar “Artikelen en Linkjes”