BetterHealthGuy: Episode #93: ArminLabs with Dr. Armin Schwarzbach, MD, PhD

Voor informatie die te maken heeft met Lyme-Borreliose en/of co-infecties in artikelen en linkjes. Zoals youtube-video’s, websites, medische artikelen, blogs, artikelen over lyme en politiek, verouderd lyme-nieuws, etc.
VerlorengezondheidM

BetterHealthGuy: Episode #93: ArminLabs with Dr. Armin Schwarzbach, MD, PhD

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Za 13 Apr 2019, 19:09

Episode #93: ArminLabs with Dr. Armin Schwarzbach, MD, PhD

Bron: YouTube, kijk en luister, meer

Opvallend en schokkend tegelijk naar mijn bescheiden mening:

1.) de standaard Western Blot test voor Lyme slechts 40% gevoelig bij chronische Lyme, over de
Elisa test voor Lyme maar niet te spreken. :twisted:

2.) Door Lyme maar ook door bijvoorbeeld HIV (wat wel algemeen geaccepteerd wordt?) ontstaan serieuze beperkingen op het gebied van testen, heb ik dat nou goed begrepen?

Zo ja weet de voorzitter van de Lymevereniging Fred Verdult hier ook vanaf; wellicht kan iemand hem hiervan op de hoogte stellen of beter nog dit interview doorsturen?

3.) Doodzieke chronische patiënten die niet of moeilijk antilichamen aan kunnen maken tegen ziekmakende pathogenen.

4.) Post Lyme syndroom versus 'post kanker syndroom' . Wie houd wie nou voor de gek?

5.) De testen van Arminlabs worden in Duitsland wel vergoed, heb ik dat nou goed begrepen?

'De patiënt staat centraal'

Wat vonden jullie van het interview met dr. Armin Schwarzbach, ben hier wel benieuwd naar?
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Artikelen en Linkjes”