Ervaringen met behandelaars.

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Antonious

Ervaringen met behandelaars.

Berichtdoor Antonious » Di 19 Jun 2018, 03:00

Beste allemaal,

Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met een behandeling bij iemand uit Epe, zijn naam wordt hier soms genoemd. Echter, ben ik vele duizenden euro's verder aan kuren, sublementen en medicaties en is het sinds november 2017 heel erg hard achteruit gegaan en slechter geworden. Het komt op mij over als dat deze arts maar wat doet. 'Een beetje van dit en een beetje van dat oooh uuuh anders doen we maar weer wat van dit en dan weer dat" na al die dure kuren en duizenden euro's is nu ineens het antwoord: "ik moet high doses ozon therapie gaan doen, dan kom ik er gegarrandeerd vanaf" waarom dat nu ineens na een paar jaar dure kuren en middelen.
Ik raak het vertrouwen in deze arts kwijt. Zijn er artsen die echte succes verhalen hebben geboekt?
De beroemde arts uit Brussel schijnt ook veel medicatie voor te schrijven die komt uit een bedrijf waar zijn vrouw de leiding heeft... hoe zit dit nu allemaal? Wordt er nu links en rechts gewoon keihard van alles beloofd, niet waargemaakt en veel centjes uit zakken geklopt van mensen die desperado zijn en nergens meer naartoe kunnen? Of hebben deze heren echt mensen succesvol genezen?

Graag reacties via prive berichten,

Groeten
Antonious

meid1988

Re: Ervaringen met behandelaars.

Berichtdoor meid1988 » Zo 28 Okt 2018, 10:20

hoi,

ik hoop dat je inmiddels een andere behandelaar hebt gevonden.

maar bij wat voor soort behandelaar zat je?

Terug naar “Vind een behandelaar”