Aanbevelingen arts?

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Sis88

Aanbevelingen arts?

Berichtdoor Sis88 » Vr 23 Jun 2023, 10:12

Ik heb 14 dagen antibiotica geslikt maar nog steeds klachten na een Lyme besmetting. HA wil niet verder behandelen en zegt dat het hiermee opgelost zou moeten zijn.

Mijn schildklier werkt slecht, dus het is aannemelijk dat die antibiotica kuur niet voldoende gewerkt heeft. Naar welke arts in NL kan ik me voor laten verwijzen?

Heel blij met jullie advies/ervaringen!!

RoelA

Re: Aanbevelingen arts?

Berichtdoor RoelA » Vr 23 Jun 2023, 15:29

Ik kan je hierin helaas geen advies geven. Ik maak al een tijd lang geen gebruik meer van artsen in het reguliere circuit (verspilling van tijd en geld). Weet wel dat je voor natuurartsen geen doorverwijzing nodig hebt.
Je kunt eventueel informatie inwinnen via de lymevereniging.

fhughes

Re: Aanbevelingen arts?

Berichtdoor fhughes » Ma 31 Jul 2023, 00:25

U kunt natuurlijk ook contact opnemen met een alternatieve arts of bijvoorbeeld een natuurgenezer. Daarnaast zou ik eens even even wat vragen aan uw Lymearts wat hij denkt over het probleem. Of u van plan bent om te blijven zoeken naar andere behandelingen? En is er ook sprake van een bijkomende infectie (zoals Babesia) of ander virus/bacterium dat nog steeds aanwezig moet zijn?

Terug naar “Vind een behandelaar”