Diagnosticus gezocht
Diagnosticus gezocht
Onze zoon (21) is al jarenlang en de laatste jaren tot het extreme toe chronisch vermoeid, daarnaast concentratieproblemen, brainfog en slaapproblemen. Eerdere onderzoeken naar Lyme enkele jarwn geleden waren negatief (Elisa en westernBlot), hoewel volgens mij de WB wel banden had maar niet genoeg. Ik lees nu dat dat toch Lyme kan zijn. Hij is in het verleden herhaald door teken gebeten. Er is inmiddels van alles onderzocht, nergens komt iets uit, ondertussen valt hij nu af en is hij bovendien niet meer dan een uur per dag in staat wat dan ook te doen. Ik wil het lyme verhaal nu goed onderzocht hebben. Wie o wie kan mij aan een goede arts helpen die bereid is zowel regulier als complementair te kijken en mee wil werken aan uitgebreide diagnostiek?
Re: Diagnosticus gezocht
Van waar zijn jullie ergens?
Wij wonen in het midden van het land, tussen Amersfoort en Zwolle, maar ik had het er met opzet niet bij gezet want afstand speelt geen rol. Ik wil er best voor door het hele land crossen, als ik maar iemand met verstand van zaken vind.
Eu... Ik ben wel van Belgie... Geef een gil als je dat ook ziet zitten...
Beste Tanja,
In jouw regio zit een arts die samenwerkt met buitenlandse laboratoria die wel de meest up to date en nauwkeurige testen op Lyme hanteren. Stuur me maar een PM dan kan ik je die info wel even sturen.
Succes!
In jouw regio zit een arts die samenwerkt met buitenlandse laboratoria die wel de meest up to date en nauwkeurige testen op Lyme hanteren. Stuur me maar een PM dan kan ik je die info wel even sturen.
Succes!
Terug naar “Vind een behandelaar”