Huisarts/arts Amsterdam

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Map

Huisarts/arts Amsterdam

Berichtdoor Map » Vr 11 Mar 2016, 12:46

Hallo allemaal!

Spannend mijn eerste bericht hier. Hoop dat dit forum jullie helpt en mij misschien ook n beetje :). Ik zoek een huisarts in Amsterdam (bvk centrum, oost of ijburg) die wat v lyme weet of iig mee wil werken als ik een buitenlandse behandeling heb met recepten heb of buitenlands voorschriften heb v thuiszorg. Dit omdat verzekering vaak geen recepten en voorschriften thuiszorg v buitenlandse artsen accepteert en ze dan vragen om ondertekening door huisarts.

Mijn achtergrond is dat ik vanaf 2005 ongeveer langzaam achteruit ging en in 2008 echt ingestort ben. Ik heb een EM gehad maar mijn toenmalige huisarts zei dat t n insectenbeet was, en ik dacht hij heeft er voor gestudeerd. Gedane zaken nemen geen keer maar toen ik in de jaren errop steeds meer klachten kreeg, en ik uiteindelijk na jaren zoeken wist wat er aan de hand was, gaf hij ook niet thuis.

Ben inmiddels 2 jaar onder behandeling, maar klachten zijn niet voorbij. Nu denk ik erover om naar de VS te gaan, maar heb daardoor echt een meewerkende huisarts nodig of een NL arts die de voorschriften wil tekenen.

Wie o wie kan me helpen? Zou er heel blij mee zijn, omdat ik nu de 2e huisarts heb die me niet wil helpen.

Bedankt alvast!

Terug naar “Vind een behandelaar”