Hi!
Ik ben na bijna een jaar weer terug gegaan naar de huisarts, nadat ik vorig jaar ben behandeld met 10 dagen Doxy na een positieve bloedtest. Waarom ik pas kort geleden weer terug ben gegaan doet er niet zoveel toe, maar ik ben door mijn huisarts toch maar doorgestuurd naar de neuroloog, die afgelopen donderdag een lumbaalpunctie heeft uitgevoerd (waarna ik 4 dagen niks anders meer kon dan plat liggen ivm helse helse postpunctionele hoofdpijn). Vandaag terug gebeld, de bacterie is niet te zien in m'n hersenvocht, maar is wel nog volop aanwezig in m'n bloed. Dat is nu opgestuurd naar een ander ziekenhuis en daar wordt bepaald wat de verdere behandeling nu zal zijn.
Zijn er mensen hier die zoiets vergelijkbaars hebben gehad? Hoe is dat uiteindelijk verder gegaan?
Bacterie na een jaar niet in liquor, wel nog steeds in bloed
-
Re: Bacterie na een jaar niet in liquor, wel nog steeds in bloed
Kaylee welkom op het forum.
Henriëtte
Lymevereniging
31 juli 2016 ·
Moet ik een Lumbaalpunctie laten doen?