Vermoeidheid

Roxy

Re: Vermoeidheid

Berichtdoor Roxy » Vr 07 Nov 2014, 13:41

~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Lola Lyme

Berichtdoor Lola Lyme » Za 08 Nov 2014, 12:06

NMDA schreef:
Lola Lyme schreef:Ik gebruik N-Acetyl Cysteine (NAC)

N-Acetyl Cysteine is op zich erg goed spul ik heb het in het verleden ook gebruikt. De meest voorname werking van N-Acetyl Cysteine is dat het je Glutathion productie bevordert. Glutathion is zo'n beetje de meester-oxidant van je lichaam. Erg belangrijk

De reden waarom de ene persoon door amalgaam kwik vullingen flink ziek wordt en de ander niet maar ook met andere ziektebeelden zoals ook Lyme heeft grotendeels met je glutathion te maken en een verstoorde of minder goed functionerende Methylering Cyclus die ook erg belangrijk is om je glutathion op peil te houden.

Maar N-Acetyl Cysteine is dus ook bevorderlijk bij de aanpak van kwikvergiftiging. Echter is niet iedereen fan van het spul. Dr. Klinghardt waarschuwt er zelfs voor omdat het volgens hem naast dat het inderdaad kwik vrijmaakt in je lichaam het per ongeluk ook weer kan dumpen in je hersenen waar het veel meer kwaad zal doen dan in andere locaties van je lichaam

Dus als kwikvergiftiging mogelijk bijdraagt aan je gezondheidsproblemen kan het verkeerd gebruik van NAC mogelijk schadelijk zijn. Maar de meningen daarover zijn verdeeld.

Een zware kwikvergiftiging heeft mij in het verleden heel wat ellende bezorgd, maar dit is door middel van een grondige detox aangepakt, voordat ik met de combinatie NAC, Alfa liponzuur en Q10 startte. Ondertussen laat ik alfa liponzuur al weer achterwege; dat is met mijn huidige voedingspatroon niet meer nodig.

NMDA schreef:! Ik heb mijn fanclub door gebrek aan animo 3 jaar geleden al opgeheven en ik zal hem ook niet overdragen dus doe verder geen moeite.....LOl.... :D

Maar ff serieus er zijn meerdere methodes om je ATP te boosten en de schade aan je mitochondriën te beperken maar zelfs al zijn ze deels effectief dan blijft het altijd nog dweilen met de kraan open. Ik denk dat de aanpak van datgene wat juist op de eerste plaats zorgt voor de stress op je mitochondriën een betere aanpak is. Maar er zijn nog veel meer lichamelijke processen die bijdragen aan je vermoeidheidsverschijnselen. Maar daar later meer over.

Ben ik te laat? :?

Maar ff serieus helemaal mee eens. Alleen een integrale aanpak heeft kans van slagen
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

jandeman

Berichtdoor jandeman » Di 11 Nov 2014, 17:12

Ik heb d-ribose en Enzymatic Therapy, Fatigued to Fantastic!, Energy Revitalization System besteld.

Vrij goede dingen over gelezen. Ik ben die vermoeidheid nu meer dan zat en ik hoop dat deze middelen uitkomst bieden.
Als ik dit een maand ofzo heb gebruikt zal ik melden of het effect heeft.

eefduck

Berichtdoor eefduck » Di 11 Nov 2014, 18:34

Kun je uitleggen wat dit is? Ben wel benieuwd.

Jesuisx

Berichtdoor Jesuisx » Do 20 Nov 2014, 13:16

Die vermoeidheid is funest, hebben jullie ook brandende ogen en niet helder kunnen kijken? Ik word er zo niet goed van.
Magnesium tegelijk nemen met ab kan dus gewoon?

Sandy

Berichtdoor Sandy » Do 20 Nov 2014, 15:06

Op advies van de arts 3x daags Neuro-Magnesium L-Threonate 2000mg van LifeExtension samen met AB.
Snel en goed resultaat!
Ik bestel het bij iHerb, goedkoop en snelle levering.

Gebruik ook Glutathion 2x daag 300mg (Apodrom Duitse internet apotheek) en om de dag methylcobalamine 5mg (B12 apotheek Mierlo-Hout Helmond).

Stukken er op vooruit gegaan met deze middelen!

Gr. Sandy

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Do 20 Nov 2014, 18:44

Ik heb even op de site gekeken maar gluthation is toch wel duur hoor.

hope

Berichtdoor hope » Ma 03 Aug 2015, 23:45

Lola Lyme schreef:NMDA schreef:
ATP oftewel, Adenosinetrifosfaat (Adenosine triphosphate) en Adenosine spelen hier een erg belangrijke rol in. Heeft iemand ervaring met supplementatie met ATP?

Nee, maar ben wel benieuwd! Is er daardoor geen dokter die een monsterboete kreeg?
En ja, vermoeidheid...
Ik noem het als alleenstaande mama: uitputting...
Gewoon in zwijm vallen en niet meer wakker te krijgen zijn...
Iets in jou hoort lawaai ( wekker of wat ook) en je wil opstaan, maar je lichaam weigert gewoon...
Je hersenen doen gewoon even niet meer mee... Alles komt van heel ver weg...

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”