Roxy schreef:Hallo Eus,Dat wist ik niet. Een goede tip!Eus schreef:Ik zou denken dat de 5 in 1 van Innatoss een mooi alternatief zijn. De uitslag hiervan kan namelijk nooit genegeerd worden, omdat het dezelfde testen zijn als in de Nederlandse ziekenhuizen en richtlijn gebruikt wordt.
https://www.innatoss.com/nl/product/lym ... 7QQAvD_BwE
Innatoss Laboratories is een laboratorium voor infectieziekten opgericht door Anja Garritsen in 2012. In mijn tijd van testen bestond Innatoss net en deed nog geen onderzoek naar Lyme. Ik zou in deze tijd voor onderzoek van Innatoss durven te kiezen. Qua kosten ook een stuk voordeliger.
Pffff, ik voel me oud. In mijn tijd ging je of naar Keulen voor een test of naar ProHealth. Zodoende liet ik me uitgebreid testen op Lyme en co-infecties bij ProHealth en dat was nog een heel pakket; PCR in bloed, PCR in urine, Elisa en Western-BLot. Meer mogelijkheden waren er toen nog niet. Een paar maanden later stuurde ik bloed naar Augsburg en ging voor consulten daar naar toe, op het toenmalige forum was nog niemand in Augsburg geweest en volgens mij waren er ook nog geen mensen die daar bloed hadden laten onderzoeken.
De optie bloed testen bij Innatoss bestaat al een aantal jaren (ongeveer 4 jaren), alleen werd op dit forum eigenlijk altijd gelijk een cellulaire test aangeraden. Als je de aanvraag via de huisarts doet, is er een kans op volledige vergoeding door de zorgverzekeraar omdat het gewoon de reguliere testen betreft.