Tia's

Marianne M.

Tia's

Berichtdoor Marianne M. » Ma 01 Aug 2016, 14:37

Wie heeft ervaring met tia's terwijl je lyme hebt? Bij mij is de diagnose in april gesteld , ik zou acute lyme hebben maar ben al sinds november 2015 ziek. Ben getest bij pro health. In maart mijn eerste tia daarna nog twee. Nu in 3e week antibiotica krijg ik weer een lichte. ze duren maar 20 seconden ongeveer. Ik word er erg onzeker vna kan ik wel zeggen, durf niet de auto in te stappen. :o

Sproetje

Re: Tia's

Berichtdoor Sproetje » Do 04 Aug 2016, 18:49

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel met ander soort uitvalsverschijnselen.
Maar ja, je kunt het nooit zeker weten als het niet is onderzocht.
Ik zou ook niet weten hoe je een tia kunt herkennen.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 13 Aug 2016, 19:40

Toevallig las ik net wel iets op het lymenet europe forum over stroke en vasculitis in de hersenen, ik weet niet hoe goed je ogen zijn en de rest, maar wel de moeite waard om te lezen:

http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... f=5&t=6183

Even een stukje dat ik wel belangrijk vond:

Lyme disease has been only rarely identified as cause of ischemic or hemorrhagic stroke due to vasculitis in adults2,3 and even more rarely in children.4-6 Lesions due to vascular changes resulting from neuroborreliosis seem to be widely distributed within the brain, showing perfusion deficits due to infarction of the middle cerebral artery, the anterior and posterior artery, or of the central white matter and basal ganglia region.

Groetjes

Marianne M.

Berichtdoor Marianne M. » Zo 14 Aug 2016, 19:50