Hulp voor resultaten test

Yolie93

Hulp voor resultaten test

Berichtdoor Yolie93 » Di 02 Aug 2016, 18:19

Hoi iedereen,

Ik ben Yolande, ik ben 23 jaar en ik kom uit Frankrijk (waar ik vroeger vaker tekenbeten heb gehad) maar ik woon al 3 jaar in Nederland. 1,5 jaar gelden kreeg ik allemaal klachten zoals gezicht verlamming, migraines en velen andere neurologische klachten. Ik ben vaker bij de huisarts geweest die mij heeft door gestuurd naar een neuroloog en een internist maar beiden konden niks vinden, het zat in mijn hoofd volgens hun. Mensen van mijn omgeving zeiden dat mijn klachten veel op de ziekte van lyme lijkt en toen kreeg ik ook te horen dat de testen in Nederland niet betrouwbaar zijn. Ik heb mij dus laten testen bij Prohealth in Weert (die stuurt het naar Duitsland) en ik kreeg vanmiddag de resultaten binnen. Er staat dat ik positief ben voor borrelia garinii p41. Betekend dat dan dat ik de ziekte van lyme heb? Wat moet ik nou doen?
Ik ga morgen naar de laboratorium bellen om te vragen maar het zal fijn zijn als er op dit forum mensen zijn die mij nu al kunnen helpen of tips kunnen geven :)
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Sproetje

Re: Hulp voor resultaten test

Berichtdoor Sproetje » Do 04 Aug 2016, 16:48

Hallo Yolie,

Ik dacht dat band P41 meer duidt op een kruisbesmetting:

viewtopic.php?f=6&t=338&start=10

(Lees het laatste stukje van Eus)

Verder staat er op borreliose.nl/serologie ook iets over die band 41: