Kans op lyme?

Rrrrh

Kans op lyme?

Berichtdoor Rrrrh » Di 19 Feb 2019, 18:45

Hoi allemaal,

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de kans of ik de ziekte van lyme heb.

Ik heb nooit een teek of kring gezien maar loop wel regelmatig in de natuur. Ongeveer 3.5 jaar terug zijn de problemen begonnen. Ik deed een zware studie die ik uiteindelijk moest staken vanwege vermoeidheid en depressie. In deze periode heb ik ook een vasculitus uitbraak gehad (vermoedelijk igA vasculitus). Uiteindelijk is dit over gegaan en ben ik aan het werk gegaan. Ongeveer 1 jaar later werdt ik abrupt wakker met veel jeuk, deze jeuk zou later zenuwpijn over mn gehele lichaam worden en een tijd terug de diagnose dunne vezel neuropathie gekregen die over mn hele lichaam zit. Dit wordt langzaam maar zeker steeds erger en er is geen oorzaak gevonden (er is wel getest op lyme 2 maal maar hier kwam niks uit).

Als ik terug denk heb ik vaak ook nekpijn en sinds de zenuwpijn heb ik ook spiertrillingen die eigenlijk niet bij dvn horen. Ook het niet lengte afhankelijke beeld is niet veelvoorkomend. Naast deze klachten slaap ik nog amper, heb ik soms ineens hoofdpijn. Korte pijnscheuten in verschillende gewrichten, ogen die snel redelijk achteruit ziin gegaan in deze tijd (en ik moest dus een bril) krakende nek en kaak. En bij de tandarts ooit een flinke infectie van mn gehemelte gehad.

Herkennen mensen deze klachten en is het raadzaam een ltt test te doen in duitsland?

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”