Hallo,
Ik heb sinds 1,5 jaar vage klachten die komen en gaan maar altijd wel aanwezig zijn eigenlijk. Ik heb nooit een teek gezien maar herinner mij wel dat ik 4 jaar geleden uitslag op mijn arm had. De dokter heeft hier 1 seconde naar gekeken en als ringworm gediagnosticeerd. Ik heb hier verder nooit meer over na gedacht. De uitslag is weggegaan na een week ofzo, ik kan me niet meer herinneren of de zalf van de dokter heeft geholpen of niet. Nu ik terugdenk ben ik bang dat dit misschien lyme was, aangezien ik een paar weken hiervoor met vrienden de natuur in was en 1 van hen een teek op zich vond. Is het mogelijk dat ik de teek niet heb gezien? De uitslag was aan de binnenkant van mn elleboog, jeukte niet en voor zover ik me kan herinneren ook geen scherpe randjes. Is het mogelijk dat de huisarts lyme voor ringworm aanziet?
Mijn symptomen zijn:
- vermoeidheid, maakt niet uit hoe lang ik slaap
- gewrichtspijn, vooral in schouders en heupen, voelt snijdend
- buikpijn
- vaak rugpijn
- brain fog/hersenmist
- geursensitiviteit
- kou sensitiviteit
- vaak hoofdpijn
- droge ogen
Kan dit lyme zijn? Ik heb al allerlei bloedtesten gehad waar niks uit kwam. Nooit op lyme getest verder
Is dit lyme?
Re: Is dit lyme?
Je klachten passen zeker bij Lyme, en je hebt een plausibele aanleiding. Het is bijna textbook example.
Een borrelia infectie behoort dus zeker tot de mogelijkheden. Laat het goed onderzoeken! (voor zover dat mogelijk is...)
Een borrelia infectie behoort dus zeker tot de mogelijkheden. Laat het goed onderzoeken! (voor zover dat mogelijk is...)
Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”