Ik hoop dat iemand zich herkend in deze vreemde klachten die ik heb. Ik zit er best wel mee en weet niet zo goed of ik er iets aan kan doen.
Het is een beetje lastig uit te leggen, maar ik heb het idee dat de grens tussen slapen en wakker zijn vervaagt. Vooral 's nachts als ik niet kan slapen (slaapproblemen). De hele nacht ben ik dan ongeveer wakker maar niet helemaal. Mn hoofd voelt dan heel raar en naar. Het lijkt net alsof iemand anders de regie van me heeft overgenomen. Ik whatsapp ook wel eens mn vriend, waar ik de volgende dag dan niks meer van weet. Het zijn dan ook geen echte woorden, meer random letters maar wel in de vorm van een zin, met spaties enzo.
De laatste week heb ik het elke dag al dat mn hoofd de hele dag heel vreemd voelt. Ik zou echt niet weten hoe ik moet uitleggen hoe het voelt. Elke dag ook hoofdpijn op verschillende plekken. Alsof mn hoofd alles niet aankan ofzo, een soort waas met erge druk in mn hoofd?
1x heb ik dit eerder gehad. Toen ik aan de ceftriaxon zat. Toen was het zelfs zo erg dat hele dagen een waas waren en dat ik snachts zelfs hallucinaties kreeg.
En nog eerder een keer, aan andere antibiotica had ik er ook een beetje last van en wist ik vaak sochtends niet wie ik was en waar ik was. Dan werd ik in zo'n rare staat wakker, kon mn ogen niet open houden en dan moest ik maar weer gaan slapen totdat het wel lukte en ik wist hoe alles zat.
Ik vind deze dingen heel eng! Zou het door de behandeling kunnen komen? Ik heb nu amoxicilline, maar dat heb ik al eerder gehad. Maar toen ben ik wel iets van 8 weken gestopt voordat ik weer begon.
Ik wil zo graag dat het stopt

Terry