http://m-wrapper.live.sporza.be/cm/lmc. ... /1.2158676
Wickmayer: "Medicatie tegen Ziekte van Lyme slaat aan"
Belga
Yanina Wickmayer beleefde niet haar beste jaar in 2014.
ma 24/11/2014 - 18:36 Yanina Wickmayer heeft bekendgemaakt dat ze de afgelopen maanden te kampen had met de Ziekte van Lyme. "De medicatie slaat aan en ik voel me nu al veel beter." Wickmayer zette in oktober een punt achter haar seizoen, omdat ze al weken sukkelde met een infectie.
Eind september schrapte Yanina Wickmayer twee toernooien in China, omdat ze sukkelde met een allergische infectie. Daarna hield ze 2014 voor bekeken om haar lichaam rust te gunnen en te herstellen.
Belga
Nu geeft ze via Twitter meer tekst en uitleg. "De bloedresultaten na mijn laatste toernooi hebben duidelijk gemaakt dat ik al maanden aan het spelen was met de Ziekte van Lyme."
"De medicatie heeft snel zijn werk gedaan en ik voel me al veel beter. Ik werk hard om opnieuw fit en sterk te worden." Wickmayer wil in 2015 sterker terugkomen
Mag dit ook bij succesverhalen ?
tennister genezen van lyme
Re: tennister genezen van lyme
Even terugkomen op haar uitspraak:
"De bloedresultaten na mijn laatste toernooi hebben duidelijk gemaakt dat ik al maanden aan het spelen was met de Ziekte van Lyme."
"De medicatie heeft snel zijn werk gedaan en ik voel me al veel beter. Ik werk hard om opnieuw fit en sterk te worden." Wickmayer wil in 2015 sterker terugkomen."
Ze voelt zich nu fit en sterker, maar wat op de lange termijn?
Wij hier weten dat de bacterie zich na behandeling even koest houd en zich terugtrekt, maar zodra hij zijn kans schoon ziet steekt het beesje de kop weer op, als hij al niet helemaal gevilt is natuurlijk!
Dat zou ideaal zijn. Dan pas is het een succesverhaal lijkt mij.
Ik hoop dat we natuurlijk in 2015 meer over haar lezen. En natuurlijk zou het prachtig zijn als de Lyme helemaal verdwenen is. Maar meestal gaat dit niet zo eenvoudig en vooral niet in een paar maanden!
Daisy
"De bloedresultaten na mijn laatste toernooi hebben duidelijk gemaakt dat ik al maanden aan het spelen was met de Ziekte van Lyme."
"De medicatie heeft snel zijn werk gedaan en ik voel me al veel beter. Ik werk hard om opnieuw fit en sterk te worden." Wickmayer wil in 2015 sterker terugkomen."
Ze voelt zich nu fit en sterker, maar wat op de lange termijn?
Wij hier weten dat de bacterie zich na behandeling even koest houd en zich terugtrekt, maar zodra hij zijn kans schoon ziet steekt het beesje de kop weer op, als hij al niet helemaal gevilt is natuurlijk!
Dat zou ideaal zijn. Dan pas is het een succesverhaal lijkt mij.
Ik hoop dat we natuurlijk in 2015 meer over haar lezen. En natuurlijk zou het prachtig zijn als de Lyme helemaal verdwenen is. Maar meestal gaat dit niet zo eenvoudig en vooral niet in een paar maanden!
Daisy
Luister naar je lichaam.
Ze zal als sportvrouw wel een legertje artsen hebben die alles tot in de puntjes opvolgen,financieel zal ze zich ook geen zorgen hoeven maken
ik vraag me toch af welke testen en medicatie zij krijgt ...
Hoop voor haar dat de beestjes zich nog niet te diep genesteld hebben en later terug de kop opsteken

Hoop voor haar dat de beestjes zich nog niet te diep genesteld hebben en later terug de kop opsteken
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Altijd goed als dit soort verhalen de media halen, maar idd had ik ook meteen de vraag erbij over hoe ze weet dat ze beter is. Ben bang dat dit soort verhalen juist ook het beeld kunnen schetsen dat lyme met een of enkele maanden ab altijd over is.
joos06 schreef:Altijd goed als dit soort verhalen de media halen, maar idd had ik ook meteen de vraag erbij over hoe ze weet dat ze beter is. Ben bang dat dit soort verhalen juist ook het beeld kunnen schetsen dat lyme met een of enkele maanden ab altijd over is.
Ik wens het haar zeker niet toe maar het zou ons idd goed uitkomen moest ze hervallen

En lees net dat wietse bosmans ook lyme heeft !
http://m.wielerupdate.nl/wielernieuws/29602/
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
Troptard schreef:En lees net dat wietse bosmans ook lyme heeft !
Hopelijk maakt hij dit seizoen nog een duik in de modder

en komt hij weer op zijn veelbelovende nivo van voor de Lyme
de ware belofte
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
-
Ja het maakt toch wel een verschil als je rijk en beroemd bent. Dan moet je niet zo bedelen om medische zorg, dan word je ook niet vernederd.
Lola Lyme schreef:Troptard schreef:En lees net dat wietse bosmans ook lyme heeft !
Hopelijk maakt hij dit seizoen nog een duik in de modder![]()
en komt hij weer op zijn veelbelovende nivo van voor de Lyme
de ware belofte
Bosmans maakt rentree in Scheldecross
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪
Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”