Boekpresentatie Yolanda Hadid's aangrijpende biografie 'Hoor me' woensdag 03-10-2018

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
VerlorengezondheidM

Boekpresentatie Yolanda Hadid's aangrijpende biografie 'Hoor me' woensdag 03-10-2018

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 27 Sep 2018, 18:49

De Lymevereniging nodigt je uit voor een ontmoeting met Yolanda Hadid
De in Nederland geboren Yolanda Hadid komt begin oktober naar Nederland, vanwege de publicatie van de Nederlandse editie van haar aangrijpende autobiografie ‘Hoor me’, over haar strijd voor een diagnose en voor behandeling van haar ziekte van Lyme. Yolanda gebruikt haar positie als Amerikaanse beroemdheid om meer bewustzijn te creëren rondom de ziekte van Lyme. Ze won hiervoor verschillende onderscheidingen waaronder de Global Lyme Alliance Award. Hadids doel: betaalbare genezing voor iedereen.

Yolanda zal in veel media te zien zijn en we nodigen je uit om haar te ontmoeten! Pepper Books, boekhandel Scheltema in Amsterdam en de Lymevereniging organiseren op woensdag 3 oktober van 17.00 tot 18.00 uur een gratis toegankelijke Meet&Greet. Via de link hieronder kun je je vraag voor Yolanda doorgeven en je aanmelden voor de bijeenkomst. Fred Verdult, voorzitter van de Lymevereniging, zal Yolanda twintig minuten vragen die bij velen leven stellen. Omdat de bijeenkomst ook voor mensen buiten de Lyme-community is, zullen vragen die specifiek ingaan op haar behandelingen niet aan bod komen. In haar boek staat daar veel over. Daarna is er ruim de tijd om met Yolanda op de foto te gaan, om het boek van Yolanda te kopen (€ 22,50) en om het boek te laten signeren.

De Meet&Greet in boekhandel Scheltema (Rokin 9) is niet op de begane grond, maar met een lift kan iedereen er goed komen. Als je een matje o.i.d. meeneemt, kun je vooraan een ligplaats reserveren.

Kom je met OV?
Boekhandel Scheltema ligt naast de ingang van metrostation Rokin op de Noord/Zuidlijn. Als je met het openbaar vervoer komt, kun je de trein nemen naar station Amsterdam Centraal, Amsterdam RAI of Amsterdam Zuid en dan ben je in een paar minuten met de Noord/Zuidlijn bij Scheltema.

Kom je met de auto?
Als je met de auto komt, kun je parkeren in Q-Park de Bijenkorf en dan is het een paar minuten lopen of je parkeert voor € 1 per uur op P+R Station Noord en neemt dan zeven minuten de metro naar metrostation Rokin, bij Scheltema voor de deur.

Meer over Yolanda Hadid
Opgroeiend in het Zuid-Hollandse Papendrecht brengt Yolanda van den Herik haar jeugd door met paardrijden, turnen en haar bijbaantje bij HEMA. Alles verandert als ze op zestienjarige leeftijd wordt ontdekt als model en naar de Verenigde Staten verhuist. Als topmodel vliegt ze de hele wereld over, tot de eerste symptomen van wat pas veel later de ziekte van Lyme blijkt te zijn zich openbaren. Het lange uitblijven van een diagnose blijkt slechts het begin van Yolanda’s strijd. Een oneindige reeks van intensieve behandelingen en medicijnen volgt, terwijl ze tegelijkertijd moeder is van Gigi, Bella en Anwar én steeds meer bekendheid krijgt door haar rol in de succesvolle reality-serie The Real Housewives of Beverly Hills.

Meld je aan en geef je vraag voor Yolanda door!

Bron: NVLP, lees, meer
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Roxy

Re: Boekpresentatie Yolanda Hadid's aangrijpende biografie 'Hoor me' woensdag 03-10-2018

Berichtdoor Roxy » Ma 01 Okt 2018, 17:43

Yolanda Hadid bij DWDD vandaag 1 oktober 2018; Bron https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/k ... uitzending
Voormalig model Yolanda Hadid, moeder van de beroemde modellen Gigi, Bella en Anwar, leefde als een ster in Beverly Hills. Getrouwd met beroemd muziekproducent David Foster, bevriend met bijvoorbeeld Oprah Winfrey en Heidi Klum, gevolgd door de camera’s van ‘The Real Housewives of Beverly Hills’, het kon niet op.
Maar toen werd ze ziek. Niemand wist wat er precies aan de hand was, sommigen namen haar klachten zelfs niet serieus. Totdat in 2012 eindelijk duidelijk werd dat ze de ziekte van Lyme had. Over haar ziekte, en het herstel, schreef ze het boek ‘Believe me’, nu vertaald als ‘Hoor me’.
Link van de uitzending; Bron https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/422936
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Re: Boekpresentatie Yolanda Hadid's aangrijpende biografie 'Hoor me' woensdag 03-10-2018

Berichtdoor Roxy » Di 02 Okt 2018, 15:54

Yolanda Hadid bij 'Tijd voor Max' vandaag 2 oktober 2018; Bron https://www.maxvandaag.nl/programmas/tv/tijd-voor-max/
Ook zit voormalig model Yolanda Hadid aan tafel. In 2012 werd vastgesteld dat zij de ziekte van Lyme heeft. Over haar strijd tegen deze chronische aandoening schreef ze het boek Hoor me.
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 02 Okt 2018, 18:15

Link van de uitzending 'Tijd voor Max'; Bron https://www.npostart.nl/tijd-voor-max/0 ... W_03738672
En Yolanda Hadid is een internationale ster. Toch is de moeder van topmodellen Bella en Gigi haar Nederlandse roots niet vergeten. ze vertelt over haar strijd tegen de ziekte van Lyme.
Win boek Yolanda Hadid; Bron https://www.maxvandaag.nl/prijsvraag-en ... nda-hadid/
In Nederland leren we Yolanda kennen als een van de Real Houswifes of Beverly Hills. Maar ze is ook lange tijd ziek. De zoektocht naar de diagnose is een hele lange, maar uiteindelijk wordt vastgesteld dat ze leidt aan de Ziekte van Lyme. Ondanks alles lijkt Yolanda Hadid nooit de hoop te verliezen. Haar positie als beroemdheid gebruikt ze om meer bewustzijn te creëren rondom de ziekte van Lyme. Hoor me is het levensverhaal van Yolanda.

Doe mee aan de prijsvraag en maak kans op het boek Hoor me van Yolanda Hadid!
(De prijsvraag loopt tot 9 oktober 2018)
Yolanda vertelt dat de Borrelia weer positief-actief is en dat het geen goed nieuws is..
Laatst gewijzigd door Roxy op Wo 03 Okt 2018, 14:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 02 Okt 2018, 19:17

Yolanda Hadid 3 oktober 2018 bij 'Koffietijd'; Bron https://www.koffietijd.nl/
Oud model en societyster Yolanda Hadid is een grootheid in Amerika en moeder van topmodellen Gigi, Bella en Anwar Hadid. Yolanda Hadid werd geboren als Yolanda van den Herik en groeide op in Papendrecht. Inmiddels woont Yolanda ruim 35 jaar in Amerika.

Maar naast haar glamourleven worstelt ze al jaren met de gevolgen van de ziekte van Lyme. Yolanda Hadid in 2012 werd gediagnosticeerd met de chronische variant van de ziekte van Lyme. Over haar strijd tegen die ziekte schreef ze in 2017 het boek Believe Me.

Op 3 oktober komt de Nederlandse vertaling van het boek uit: Hoor Me.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 03 Okt 2018, 13:11

Yolanda Hadid bij RTL Boulevard 2 oktober 2018
Gigi en Bella Hadid houden moeder op de been - RTL Boulevard; Bron https://www.youtube.com/watch?v=B0LxBJ3_cFY
Yolanda Hadid heeft een boek uitgebracht waarin ze onder andere vertelt over haar slopende chronische ziekte Lyme. Haar dochters zijn haar grote steun.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 03 Okt 2018, 14:09

Boekhandel Scheltema Amsterdam; Bron https://www.scheltema.nl/
Interview: Yolanda Hadid over 'Hoor Me' woensdag 3 oktober 2018 17:00; Lees meer Bron https://www.scheltema.nl/evenementen/bo ... r-hoor-me/
Woensdag 3 Oktober is Yolanda Hadid in Scheltema! Ter ere van het verschijnen van haar biografie 'Hoor me'. De wereldberoemde ‘Housewife of Beverly Hills’ praat met pers en publiek over haar boek, haar leven en haar ervaringen met de ziekte van Lyme.

Bij ons op de vierde verdieping zal ze geinterviewd worden, ook is er ruimte voor het stellen van vragen. Door de grote belangstelling vragen we je te reserveren, dus stuur een mail naar info@pepperbooks met daarin je naam en met hoeveel mensen je denkt te komen.

Het boek verschijnt begin oktober, en zal dan ook bij ons te koop zijn. En iedereen is welkom!

Roxy

Berichtdoor Roxy » Wo 03 Okt 2018, 17:44

Yolanda Hadid is de Ambassadrice voor de Lymevereniging geworden mooi interview; Bron https://www.facebook.com/lymevereniging/

avrotros
18 april 2018
Yolanda Hadid leed aan ziekte van Lyme; Bron https://www.avrotros.nl/ontspanning/ite ... -van-lyme/
Ivo Niehe ging in de TV Show op bezoek bij Yolanda Hadid. Zij leed aan een mysterieuze vorm van de ziekte van Lyme. De ziekte had een grote impact op haar leven.

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 04 Okt 2018, 12:31

MailOnline
4 oktober 2018
Yolanda Hadid, 54, looks effortlessly chic in a cold shoulder sweater as she promotes her new biography in the Netherlands
Caring: Yolanda was in her element as she embraced her fans at the personal appearance, taking to speak with her followers
Lees meer gehele artikel; Bron https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... skirt.html

Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 04 Okt 2018, 17:24

Telegraaf
4 oktober 2018
Lieke van Lexmond roemt Yolanda Hadid
Zij steekt Yolanda Hadid een hart onder de riem, nu zij haar boek Hoor Me, over haar strijd met de ziekte van Lyme, gisteravond heeft gepresenteerd bij boekhandel Scheltema in Amsterdam. Hadid gaf daar ook een interview en dat raakte Lieke.

Lieke is onder de indruk van de vrouw, die ze prachtig stralend noemt. „Enorm veel gevoel gevoel voor esthetiek, maar bovenal enorm veel liefde voor je gezin en de natuur. Je werd daarna helaas ziek, verliest veel kracht aan Lyme. Een ziekte die helaas nog altijd niet opgelost is. Ik bewonder je eerlijkheid op social media over je ziekte, maar ook dat je altijd overal de liefde voor het leven doorheen voelt. Je bent nog altijd even stralend en geweldig als de eerste keer dat ik je zag.”

Volgens Lieke bewijst het feit dat Yolanda open is over haar ziekte, dat haar hart op de juiste pek zit. „Dat je je kennis zo deelt met zoveel anderen mensen vind ik echt helemaal te gek.” Ze wenst haar vervolgens dan ook toe dat „de regenboog de allermooiste, zuiverste kleuren zal geven. Dat de storm een beetje over is en nooit meer zo heftig zal terugkeren.”
Lees meer gehele artikel; bron https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... anda-hadid

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”