Detoxificatie in het lichaam

Sproetje

Re: Detoxificatie in het lichaam

Berichtdoor Sproetje » Di 03 Nov 2015, 16:03

Hij zegt dat hij 3 soorten zeoliet heeft onderzocht.
Ten eerste: geef de onderzoeks gegevens, meneer Mike Adams!!
Ten tweede zegt hij even later:
"all zeolites in the marketplace today contain high concentrations of aluminum and lead. That is indisputable."

De conclussie die hij zelf trekt uit zijn onderzoeken (die overigens nergens te vinden zijn)
kun je niet trekken wanneer je slechts 3 soorten zeoliet hebt getest.
Het is niet wetenschappelijk.

Het schijnt getest te zijn in zijn eigen lab, maar hij is geen chemicus!!!
Wie heeft het dan wel getest?
Het is mij allemaal veel te onduidelijk doordat hij informatie achter houdt.

Verder heeft hij het erover dat hij wordt aangeklaagd, maar waar ligt dan de aanklacht?
En op welke gronden?

Sproetje

Re: Detoxificatie in het lichaam

Berichtdoor Sproetje » Zo 26 Jun 2016, 21:13

RoelA schreef:In mijn zoektocht naar een goed protocol voor het detoxen van zware metalen, kwam ik op het pad van het werk van Dr. Shade.

Zijn protocol gebruikt ook binders voor de zware metalen om enterohepatische circulatie tegen te gaan. Kennelijk speelt dit ook een grote rol bij zware metalen als kwik. Voor lymies zijn er natuurlijk nog andere binders te gebruiken, denk aan geactiveerde houtskool, zeoliet, cholestyramine, chlorella, etc. Iedere binder werkt vaak specifieker voor bepaalde gifstoffen, dus dit kan nog wel eens trial and error zijn.

Ik ben nog steeds op zoek naar een betere toxine binder.
Het gekke is dat in het begin alles wel goed werkte, maar hoe minder er gifstoffen zijn in het lichaam, des ter minder er ook gedetoxed kan worden? heb ik het idee.
Of, wat ook nog mogelijk is, is dat er gifstoffen op plekken zitten waar het niet goed weg wil.

Kent iemand advanced cellular zeolite (acz) nano extra strength ?

Nu had ik er een onderzoek over gevonden, online:

https://www.zeolite.com/images/zeolitestudyek.pdf

Maar ik weet niet precies door wie het is uitgevoerd.

tulpje schreef:Er zal ongetwijfeld goede en minder goede zeoliet op de markt zijn. Ik was net met dit supplement begonnen als alternatief voorr chlorella. Ik heb het bij I Herb besteld en gekozen voor het product met de beste recencies en daardoor ook van een wat hogere prijsklasse. Het zou mooi zijn als ik mijn potje met zeoliet in een of ander lab op lood en aluminium kon laten testen. Denk er toch goed aan te doen om zekerheidshalve voorlopig maar weer chlorella te gaan slikken :?

Ik zit sinds dit bericht van jou steeds maar te denken dat wanneer zeoliet zo absorberend is voor toxines, dan is het misschien wel goed mogelijk dat er sowieso wel al toxines inzitten, misschien ligt het er aan waar het gewonnen wordt?
Hoewel de hele wereld ondertussen onder het aluminium moet zitten... :roll:

Laat alle zeolieten even staan.
Zit aan de chlorella nu
Hopelijk komt ie niet uit Japan....

Terug naar “Overige”