Geinfecteerde knie

Lola Lyme

Re: Geinfecteerde knie

Berichtdoor Lola Lyme » Di 03 Mar 2015, 10:26

Troptard schreef:op naar meer onkunde :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

Roxy

Berichtdoor Roxy » Di 03 Mar 2015, 15:19

@Troptard,
Veel sterke!
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ There is nothing more beautiful than a rainbow but it takes both rain and sunshine to make a rainbow ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Troptard

Berichtdoor Troptard » Di 03 Mar 2015, 16:59

Tnx voor de support iedereen ;)

foto genomen van de knie en infectie zit niet tot in het gewricht,bloed genomen en onmiddelijk naar het labo,resultaat zal opgestuurd worden naar ha

Resultaat pus uit knie hadden ze na twee uur,er zit een bacterie in maar we weten niet welke...neem maar tien dagen ab (amoclane)
Of het lyme gerelateerd kon zijn kordaat neen !

Hoe het kwam was het antwoord "geen idee"

Wil niemand hier de schrik op het lijf jagen (met onderstaande foto) en het kan zeker enkel door een vroeger motorongeval komen daar de infectie net onder littekenweefsel zit
Maar kan zeker ook door lyme en co komen,zelf ben ik nu niks wijzer geworden helaas...
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (1.76 MiB) 7856 keer bekeken
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Lola Lyme

Berichtdoor Lola Lyme » Di 03 Mar 2015, 18:05

.
Laatst gewijzigd door Lola Lyme op Wo 04 Jul 2018, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
♪♪♫♫ 'The soul always knows what to do to heal itself. The challenge is to silence the mind' ♫♫♪♪

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Wo 04 Mar 2015, 20:16

Troptard schreef:Met ss zal je sensu stricto bedoelen en geen nieuwe nazi variant :lol:

Wel nog niet zo zeker van, want zoals je weet telt Viroinval het hoogst aantal besmette teken van België. 15 km verder lag Hilter zijn nest http://www.365.be/attractions/att/cultu ... ml?lang=NL

Ze hebben jou daar niet gehouden ? Het verbaast mij toch dat je geen infusen met ab gekregen hebt. Moet je eerstdaags nog terug naar het ziekenhuis ? Wanneer weet je welke bacterie het is. Als ze al niets vinden, is de kans groter dat het lyme is. Kan je jezelf wat behelpen ?

Troptard

Berichtdoor Troptard » Do 05 Mar 2015, 11:21

paperwhite schreef:
Troptard schreef:Met ss zal je sensu stricto bedoelen en geen nieuwe nazi variant :lol:

Wel nog niet zo zeker van, want zoals je weet telt Viroinval het hoogst aantal besmette teken van België. 15 km verder lag Hilter zijn nest http://www.365.be/attractions/att/cultu ... ml?lang=NL

Ze hebben jou daar niet gehouden ? Het verbaast mij toch dat je geen infusen met ab gekregen hebt. Moet je eerstdaags nog terug naar het ziekenhuis ? Wanneer weet je welke bacterie het is. Als ze al niets vinden, is de kans groter dat het lyme is. Kan je jezelf wat behelpen ?

Ben hier al in adolf zijn bunkertje geweest :mrgreen: hij demonteerde trouwens de klok uit de kerktoren en plaatste er een watertank met darmpje naar zijn bunker ,die zelfde watertank ligt nu bij een boer verderop :)
Toen hij er verbleef flikkerde hij de hele bevolking uit het dorp !

En idd broeinest van lyme en co hier...hypothese is dat mijn immuunsysteem zo verzwakt is dat ander gespuis de vrije loop krijgt in mijn lichaam en het onrechstreeks door lyme komt die knie ...

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 08 Mar 2015, 23:38

Comment ça flotte ?

Troptard

Berichtdoor Troptard » Ma 09 Mar 2015, 08:35

paperwhite schreef:Comment ça flotte ?

Het dood (zwart) weefsel is nagenoeg weg en nu een redelijk diepe wonde die niet dicht groeit...

De ab lijkt wel zijn werk te doen,knie ontzwollen en geen water meer in maar het kniegewricht heeft volgens mij wat schade opgelopen want die kraakt verdomd veel...merk ik de laatste dagen op daar ik nu pas de knie terug meer kan plooien

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Ma 09 Mar 2015, 23:15

Hallo,

Ja dat is goed en slecht nieuws tegelijk.

Crepitaties betekenen natuurlijk schade, maar dat kan wel minderen. Die lelijke wond is natuurlijk geen lachertje. Ik begrijp niet dat men geen infuus heeft gegeven.

Als men geen bacterie vindt, denk ik dat het gewoon broeder lyme is :roll:

Troptard

Berichtdoor Troptard » Do 12 Mar 2015, 19:01

En nog eens hospitaal,artse van de spoed stuurde me door naar een ...orthopedist ! Die nam het heel ernstig en kan ik op zijn minst een goede arts noemen ! Jammer dat ik (ook volgens hem ) niet bij hem op mijn plaats was
Hij begreep mijn verlies van vertrouwen in de artsen en ook al had hij het razend druk nam hij toch de tijd te luisteren
Een van de eerste artsen die het totaalplaatje ziet ! Al die klachten en een onverklaarbaar opengaan van mijn been (dat volgens hem niks met mijn knie te zien heeft) ,een op hol geslegen immuunsysteem aan de bloedtesten sinds 2012 te zien zijn volgens hem op zijn minst een doorverwijzing naar een immuunoloog en infectoloog waard,ik moet nu naar een ander hospitaal om daar met hun een afspraak te maken met zijn groeten....en zo gaan we denk ik zelf de juiste kant op !

Nu thuisverpleging om de wond te verzorgen en hopen dat dit snel weer dicht groeit ! Hij wil proberen zonder ab nu omdat het niet geweten is wat er mijn been aanvalt
Hij denkt dat iets of lyme mijn immuunsysteem platlegt en het die oude ziekenhuisbacterie die ik ooit opliep kan zijn die de kop daardoor terug opsteekt....

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”