Oil Pulling

emma_b

Oil Pulling

Berichtdoor emma_b » Vr 24 Jun 2016, 11:42

Sommige mensen zweren erbij en voor sommige werkt het niet.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... -meer.html

Leia
Moderator

Re: Oil Pulling

Berichtdoor Leia » Zo 26 Jun 2016, 19:06

- Onderwerp verplaatst van Gezondheid Algemeen naar Ondersteunende maatregelen, overige -

Leia, moderator

raftafari

Berichtdoor raftafari » Ma 27 Jun 2016, 00:50

Geloof wel in oil pulling. maar het neemt zoveel tijd in beslag :D 20min telkens zo spoelen.
en niet erg lekker in het begin van zo spoelen (heb zelf virgin kokosolie gebruikt)
en als je dat wilt uitspuwen raad ik je aan dat iet door je pompbak te doen. geraakt verstopt of heel je spoelbak is vettig door de kokosolie hahaha :D
No words to say
and nothing left to fear
Cuz every moment
is made to disapear

Daisy

Berichtdoor Daisy » Vr 01 Jul 2016, 19:49

Ik heb het ooit eens 3 maanden vol gehouden.
Ik weet niet wat het heeft gedaan, merkte er niet veel van maar in die tijd speelde er zoveel dingen.
Al geloof ik best dat het goed is voor de slechte bacteriën die je dan uitspuugt. Ik deed dit in een WC papiertje die ik in een weggooibekertje had gedaan.
Onsmakelijk maar wat ik nog onsmakelijker vind is het in de WC of wasbak gooien, dus was dit voor mij de beste oplossing.

Ik ga het binnenkort weer uitproberen, al vergt het inderdaad veel tijd, maar nu doe ik het maar 10 minuten, moet genoeg zijn, langer hou ik anders niet vol.
Wat ik ook uitprobeer, ik hou het altijd minstens 3 maanden vol om het een kans te geven. Sommige dingen die bij mij werken kan ik zelfs jaren volhouden.

Dus goed om dit weer eens te lezen.
Ik hoop op meer goede resultaten.
Kokosolie heeft mijn voorkeur.

Daisy
Luister naar je lichaam.

Terug naar “Overige”