Geweigerd door ziekenhuis... op zoek naar een internist

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
lizzy62

Geweigerd door ziekenhuis... op zoek naar een internist

Berichtdoor lizzy62 » Ma 06 Nov 2017, 15:08

Hoi, ik hoop dat iemand mij verder kan helpen:

Nadat ik met een nieuwe huisarts ben gaan praten en deze mij ondersteunt (!) in de diagnose van Lyme, heb ik van hem een verwijzing gekregen naar een ruimdenkende internist (dr dH). Ik hoor nu alleen van het ziekenhuis dat er een patientenstop is... helaas. Ik woon in het oosten van het land en val niet binnen de regio.
Weet iemand van andere internisten die Lyme willen behandelen met een negatieve ELISA (maar wel EM en positieve duitse test...). Ik ga binnenkort terug naar de huisarts om om een andere verwijzing te vragen, maar ik wil niet het risico lopen dat ik bij een internist terecht kom die ook een patientenstop heeft of die me niet wil behandelen :)

Groetjes,
Lizzy

VerlorengezondheidM

Re: Geweigerd door ziekenhuis... op zoek naar een internist

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 27 Nov 2017, 19:57

Hoi Lizzy,

Hoe gaat het nu met je?

Heb je al een arts weten te vinden die je wil helpen, zo ja hoe staan de zaken er nu voor?

VGM
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Terug naar “Vind een behandelaar”