Justin Bieber maakt bekend dat hij de ziekte van lyme heeft

Voor nieuws, actualiteiten en acties specifiek over Lyme-Borreliose.
Roxy

Berichtdoor Roxy » Do 09 Jan 2020, 17:23

Glamour
9 januari 2020
Ook worstelt hij met het chronische Pfeiffer.

In een post op Instagram maakt Justin Bieber bekend dat hij de ziekte van Lyme heeft. Ook worstelt hij met het chronische Pfeiffer. TMZ bracht het nieuws naar buiten, omdat een insider had verklapt de diagnose en de behandeling besproken worden in Justins aankomende docu-serie.

Justin Bieber over zijn Lyme-diagnose
Justin reageerde op het bericht van TMZ met een Instagram-post: "Veel mensen zeggen dat ik er slecht uitzie, alsof ik meth gebruik, maar ze beseffen niet dat ik recent de diagnose Lyme heb gekregen. Niet alleen dat, maar ik heb ook de ziekte van Pfeiffer. Dit beïnvloedt mijn huid, mijn hersenen, mijn energie en mijn algehele gezondheid," aldus de 25-jarige zanger, die afgelopen week zijn comeback-single 'Yummy' uitbracht.

Justin gaat verder: "Dit alles zal duidelijker worden in de docu-serie die ik binnenkort op YouTube zet. Dan zul je zien waar ik de afgelopen tijd mee heb geworsteld, en dat ik er sterker uit ben gekomen. Het zijn een paar zware jaren geweest, maar met de juiste behandelingen houd ik deze tot nu toe ongeneeslijke ziekte onder controle. Ik kom terug, sterker dan ooit."
Lees meer Bron https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a3 ... moeidheid/

De trailer voor Justins docu-serie, die vanaf 27 januari op Youtube te zien is; Bron https://www.youtube.com/watch?v=jFuOoAFJlOg
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ The people who are meant to be in your life are the ones who know how to gently wait for you to heal ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Roxy

Re: Justin Bieber maakt bekend dat hij de ziekte van lyme heeft

Berichtdoor Roxy » Do 09 Jan 2020, 17:56

vrt nws
9 januari 2020
Justin Bieber: "Wie denkt dat ik aan de drugs zit, ik heb de ziekte van Lyme. Maar ik kom terug, sterker dan ooit"
Lyme blijft soms lang onopgemerkt. Hoe langer je wacht, hoe langer het herstel duurt. De meeste klachten zijn te genezen, maar de behandeling is complex. Sommige mensen blijven ook na die behandeling nog kampen met vermoeidheid, concentratieproblemen en spier- en gewrichtspijn.

Het verhaal komt ook aan bod in een documentaireserie over Justin Bieber die later deze maand te zien zal zijn op YouTube. Bij de Amerikaanse mediawebsite TMZ luidt dat Justin en mensen uit zijn omgeving vertellen hoe hij in 2019 te maken kreeg met zware gezondheidsproblemen. Dokters konden niet uitmaken wat er mis was met hem. Pas in de herfst van vorig jaar kreeg hij de diagnose.
Lees meer Bron https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01/09 ... -van-lyme/
~ I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday ~
~ The people who are meant to be in your life are the ones who know how to gently wait for you to heal ~
~ So encourage each other and build each other up - Positive connections ~

Terug naar “Nieuws, Actualiteiten en Acties”