Berichtdoor VerlorengezondheidM » Di 02 Feb 2016, 00:59
Buitenlandse en Nederlandse artsen kunnen nu opeens wel samenwerken om een zoonotische epidemie te bestrijden, hallo dit is selectieve verontwaardiging, Lyme is ook een epidemie en komt toevallig in Nederland voor?
Eerst medische problemen in het buitenland oplossen daarna pas de binnenlandse voor de eigen bevolking, zo kennen we onze volksvertegenwoordigers weer.
Het is maar net welke prioriteiten worden gesteld door de regering en minister volksgezondheid, misschien denkt Minister S. wel dat ze de minister volksgezondheid van Zuid-Amerika is i.p.v. Nederland?
Het telkens op de lange baan schuiven van het nieuwe Lyme expertisecentrum UMC Radboud vind ik volstrekt/ethisch gezien onverantwoord, kijk alleen maar eens naar Bartonella icm Borrelia en ons hart.
Helaas heb ik nog tig andere co infecties ben de tel inmiddels kwijt, die mijn immuunsysteem verder ondermijnen.
Hallo, er zijn Nederlandse reeds geinvalideerde, hulpbehoevende chronische Lyme patienten die niet naar mijn lyme arts kunnen gaan omdat ze de testen en behandelingen niet kunnen betalen. Mijn Lyme arts maakt zich terecht grote zorgen over de gezondheidszorg in Nederland.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!
Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.