Nieuwe forum-indeling

Lees hier de spelregels voor het forumgebruik en de mededelingen van de beheerder/moderators.
Leia
Moderator

Nieuwe forum-indeling

Berichtdoor Leia » Za 08 Nov 2014, 16:52

Beste lezers,

Zoals jullie zien is er vandaag een hoop veranderd in de indeling van het forum!

Wij kunnen ons voorstellen dat de veranderingen in eerst instantie wat verwarring zouden kunnen oproepen. Het andere uiterlijk, de hoeveelheid, wat nieuws erbij, wat anders, en vragen oproept zoals waar een onderwerp gebleven is en waar moet ik mijn bericht nu neerzetten....

Er zijn een paar onderdelen nog niet helemaal af, zoals de categorie “vind een behandelaar”, het verplaatsen en indelen van de berichten, de ondertitels/beschrijving van de categorieën en een paar andere dingen. Hiervoor vragen wij nog even geduld, we werken hier aan...

Wij zijn enthousiast over de nieuwe indeling, onze motivatie hierachter is dat dit bijdraagt aan de doelstellingen van het forum. O.a. het gemakkelijk antwoorden geven en krijgen op vragen, het delen en de vindbaarheid van de informatie voor de gebruikers. Door berichten te plaatsen in een daarvoor bedoelde categorie kan ieders bijdrage goed tot zijn recht komen.

We zorgen dat we spoedig meer duidelijkheid en extra toelichting geven!

Leia en Marco

Leia, moderator

jandeman

Re: Nieuwe forum-indeling

Berichtdoor jandeman » Za 08 Nov 2014, 19:02

Ik vind het helemaal prima. Vond het vroegere lay-out al een beetje gebrekkig ogen.

Nooit slecht om dingen wat te vernieuwen/verbeteren zo nu en dan.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Zo 09 Nov 2014, 09:47

Dankjewel jandeman.

Toelichting verplaatste berichten vanwege de nieuwe indeling:
De berichten die stonden in de categorie “Onconventioneel” zijn opnieuw ingedeeld in de categorieën “Alternatieve behandeling” en “Ondersteunende maatregelen bij de ziekte”. De berichten uit de oude categorieën “Medisch” en “Algemeen” zijn bijna allemaal verplaatst naar de nieuwe categorie “Algemeen Lyme-Borreliose”.

Bij de overige berichten die ik verplaatst heb, heb ik een korte mededeling met de reden geschreven aan de onderwerp-starter.

Binnenkort zullen we toelichting geven over categorieën die elkaar een beetje overlappen.

Leia, moderator

Troptard

Berichtdoor Troptard » Zo 09 Nov 2014, 10:07

Hartelijk dank voor het mooie werk leia ! Je ging er deze morgen vlot met de bezem door :) vind het heel net en overzichtelijk !
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (150.33 KiB) 8698 keer bekeken
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Terug naar “Mededelingen”