Meldingen ingelogd

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van Lymeforum.nl.
jozzie

Meldingen ingelogd

Berichtdoor jozzie » Vr 14 Nov 2014, 13:35

Op het gevaar af dat ik stoms zeg, bij het forum overzicht staat er bv ingelogd Jozzie, Josie en dan ga ik verder naar een onderwerp en dan staat er ingelogd Troptard.
Moet dan in dit voorbeeld Troptard ook niet bij forum overzicht staan. Is niet zo belangrijk, maar het lijkt net of sommige mededelingen niet helemaal kloppen.
Puzzeltje voor als jullie niks te doen hebben? :mrgreen:

Groet Jozzie

Troptard

Re: Meldingen ingelogd

Berichtdoor Troptard » Za 15 Nov 2014, 01:43

jozzie schreef:Op het gevaar af dat ik stoms zeg, bij het forum overzicht staat er bv ingelogd Jozzie, Josie en dan ga ik verder naar een onderwerp en dan staat er ingelogd Troptard.
Moet dan in dit voorbeeld Troptard ook niet bij forum overzicht staan. Is niet zo belangrijk, maar het lijkt net of sommige mededelingen niet helemaal kloppen.
Puzzeltje voor als jullie niks te doen hebben? :mrgreen:

Groet Jozzie

Als men de stomste dingen zegt vloeien er soms de geniaalste ideeën uit voort,zit daar vooral niet mee in ;)

En ze zeggen het meer dat ik niet in een vakje pas,dus zal dat hier op het forum ook wel zo zijn
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Zo 16 Nov 2014, 11:17

Jozzie, dank voor je feedback.
Ik heb er naar gekeken. Je zegt niets stoms. Wat je beschrijft over de zichtbaarheid van online gebruikers kan te maken hebben met het verlopen van de pagina.

Dan zou het opgelost kunnen zijn door op de refresh-button / vernieuwen-knop van jouw browser te klikken. En dan opnieuw te kijken wie je online ziet staan in de verschillende categorieën in vergelijking tot de pagina ‘forumoverzicht’.

Ook kan je vanuit de verschillende forums terug naar de hoofdpagina door op ‘forumoverzicht’ te klikken, die pagina wordt dan vernieuwd. I.p.v. bijv. de back-button / ga terug-knop van je browser te gebruiken, waarbij die pagina niet vernieuwd wordt.

Vanuit de site zelf wordt de weergave van online gebruikers iedere 5 minuten vernieuwd.

Het weergeven van de online users op de hoofdpagina én in iedere afzonderlijke categorie is één functie (aan/uit) binnen de software van het forum. Wij hebben daar niets voor in de html veranderd. Technisch gezien lijkt het te werken.

Laat je het ons weten als je het nog steeds tegenkomt?

Leia, moderator

jozzie

Berichtdoor jozzie » Zo 16 Nov 2014, 19:37

Hoi Leia,

Bedankt voor het reageren. Ik had de refresh knop al geprobeerd, vandaar dat ik het vreemd vond, maar misschien heb ik niet goed gekeken. Als ik het weer zie zal ik het melden.

@Troptard, wat mij betreft siert het je dat je in geen hokje meer past. Daar worden mensen mooi van.

Groet Jozzie.

Leia
Moderator

Berichtdoor Leia » Ma 17 Nov 2014, 14:10

Dag Jozzie en Troptard,

Ik denk dat het hier aan ligt:

Je komt eerst op een ‘tussenpagina’ als je vanuit de pagina forumoverzicht op de naam van een categorie klikt die ook subforums heeft. Zoals het geval is bij de categorieën “Algemeen Lyme-Borreliose”, “Alternatieve behandeling” en “Ondersteunende maatregelen...”.

Op deze tussenpagina zie je een overzichtje van de subforums én de actieve berichten in de héle categorie. Onderaan staan dan de online gebruikers van die specifieke tussenpagina.

Als je verder klikt naar 1 van de subforums óf als je op een bericht klikt, dan zie je alle online gebruikers van dat specifieke subforum. Vandaar dat er verschil is.
Laten jullie me weten als dit het is?

Leia, moderator

Terug naar “Feedback”