Gezocht; arts bekend met Lymeartritis (omg. Eindhoven - Den Bosch)

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Tomaat

Gezocht; arts bekend met Lymeartritis (omg. Eindhoven - Den Bosch)

Berichtdoor Tomaat » Di 29 Nov 2016, 14:20

Afgelopen juni is bij mij Lyme vastgesteld na een spontane ontsteking in mijn linkerknie sinds april dit jaar. Waarschijnlijk van een tekenbeet die ik in de zomer van 2013 heb opgelopen. Verder heb ik gelukkig nog geen klachten die me verder beperken in mijn dagelijkse leven, al houd ik natuurlijk ook graag zo...

Daarom ben ik nu in behandeling bij een reumatoloog, die helaas weinig inhoudelijke kennis van de ziekte heeft. Ik heb in juli een doxycycline kuur van 4 weken gehad en momenteel nog een IV ceftriaxon kuur van eveneens 4 weken met daarnaast plaquenil voor 3 maanden.

Voor de afdeling en behandelend arts is mijn ziektebeeld nauwelijks bekend, waardoor de behandeling nogal stroef verloopt. Ik ben dan ook zeer benieuwd of iemand van jullie misschien een arts kent die meer patiënten als mijzelf (succesvol) heeft behandeld. Ik hoor het graag als jullie suggesties hebben!

Vriendelijke groet,
Tomaat

Terug naar “Vind een behandelaar”