UNDER OUR SKIN - Lyme Disease [FULL LENGTH DOCUMENTARY]

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past.
VerlorengezondheidM

Re: UNDER OUR SKIN - Lyme Disease [FULL LENGTH DOCUMENTARY]

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Ma 27 Feb 2017, 15:18

Sproetje schreef:Abrahams Wilson Producer/Director van Under Our Skin

http://openeyepictures.com/filmography/

Hij heeft de "Vision of Hope Award" gekregen voor zijn werk "under our skin"

'Into The Light Gala' with cast from 'UNDER OUR SKIN' - 2009

Bron: https://www.youtube.com/watch?v=TIq61kD51xk
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 27 Feb 2017, 19:20

Zie ik het goed en heeft Dr. Jemsek een nieuwe kliniek?
http://jemsekspecialty.com/

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 03 Mar 2017, 20:11

Sproetje schreef:
VerlorengezondheidM schreef:Met name deel 2 vond/vind ik erg sterk, kortom een logische toekenning naar mijn mening.Groetjes VGM

Kun je de link van deel 2 hier nog een keer plaatsen?
Ik kan deze nergens meer terug vinden

:)

Bedoel jij deze?

Bron: https://www.youtube.com/watch?v=vTSEoOqyJ0Q
Lyme Test Negative?

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Za 04 Mar 2017, 20:04

VerlorengezondheidM schreef:Bedoel jij deze?

Dank je voor de zoekactie, ik heb meteen weer even gekeken, voordat ie straks weer weg is
Maar het lijkt alsof ik een stuk mis en dat daar iets anders voor in de plaats is gekomen

De originele versie heb ik een paar keer gezien maar was vlgs. mij toch echt anders.
Ik denk dat de originele film meteen v.h. net wordt gehaald, ivm auteursrechten en omdat het nog een vrij recente film is kan het natuurlijk niet meteen al overal te zien zijn.
Je ziet overigens op YouTube de meest uiteenlopende soorten opduiken, die nergens meer lijken op de echte.

Misschien moeten we toch deel 2 kopen om er zeker van te zijn dat we de juiste zitten te kijken.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 05 Mar 2017, 08:16

Sproetje schreef:
VerlorengezondheidM schreef:Bedoel jij deze?

Dank je voor de zoekactie, ik heb meteen weer even gekeken, voordat ie straks weer weg is
Maar het lijkt alsof ik een stuk mis en dat daar iets anders voor in de plaats is gekomen

De originele versie heb ik een paar keer gezien maar was vlgs. mij toch echt anders.
Ik denk dat de originele film meteen v.h. net wordt gehaald, ivm auteursrechten en omdat het nog een vrij recente film is kan het natuurlijk niet meteen al overal te zien zijn.
Je ziet overigens op YouTube de meest uiteenlopende soorten opduiken, die nergens meer lijken op de echte.

Misschien moeten we toch deel 2 kopen om er zeker van te zijn dat we de juiste zitten te kijken.

Hoi Sproetje,

Ik dacht dat het aan mijn 'LymeCo-brein' lag maar ik meen toch ook dat er in deze versie stukken film uit waren weggelaten :oops:

De originele versie vind ik toch echt beter, maar vooral completer.

Om eerlijk te zijn vind ik deze versie minder goed overkomen, de originele versie kopen is inderdaad een optie, althans voor mij persoonlijk dan.
Lyme Test Negative?

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Zo 05 Mar 2017, 15:25

@Sproetje en ook anderen natuurlijk,

In 'Under Our Skin'deel 1; vanaf minuut 26:25 zegt dokter Horowitz dat hij niet weet of die co-infecties jaren terug ook al (zo nadrukkelijk?) aanwezig waren in teken en bij Lyme-disease als nu heden ten dage; ik vond / vind dat toch wel een opvallende opmerking, jij / jullie niet?

Waar komen die co-infecties opeens vandaan, iemand enig idee?

Of waren de co's er jaren terug al maar kon men deze niet vinden i.v.m. 'inadequate testing' of werd er jaren terug geen aandacht aan besteed omdat men niet wist dat de co's ziektes konden veroorzaken?

Wel belangrijk omdat ik denk dat die co-infecties de Lyme juist zo giftig en moeilijk te behandelen maakt, maar ik ben geen arts natuurlijk.
Lyme Test Negative?

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Ma 06 Mar 2017, 16:09

VerlorengezondheidM schreef:Ik dacht dat het aan mijn 'LymeCo-brein' lag maar ik meen toch ook dat er in deze versie stukken film uit waren weggelaten :oops:

Geeft niet, VGM.
Ik moest zelf ook goed kijken voor ik het door had.
Maar ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van.

RoelA

Berichtdoor RoelA » Di 07 Mar 2017, 19:24

VerlorengezondheidM schreef:
Sproetje schreef:
VerlorengezondheidM schreef:Met name deel 2 vond/vind ik erg sterk, kortom een logische toekenning naar mijn mening.Groetjes VGM

Kun je de link van deel 2 hier nog een keer plaatsen?
Ik kan deze nergens meer terug vinden

:)

Bedoel jij deze?

Dit is inderdaad het 2e deel van Under Our Skin. Ik heb hier het origineel liggen (gekocht op DVD) en de lengte van de video, de intro en aftiteling zijn volledig juist en een aantal stukjes waar ik even snel doorheen heb gesnuffeld lijken ook volledig op elkaar.

Maar vergis je dus niet met het 1e deel van Under Our Skin. Die is inderdaad anders. Het 2e deel is een follow up van het 1e deel, met een klein beetje overlap/herhaling van het 1e deel. Maar ook met nieuwe ontwikkelingen en nieuwe informatie.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Di 07 Mar 2017, 19:28

Roel, gelukkig dat je het even komt zeggen.
Ik was zo aan het twijfelen geslagen.

RoelA

Berichtdoor RoelA » Di 07 Mar 2017, 19:42

Geen probleem hoor! ;)

Terug naar “Lyme Café”