Behandelaar gezocht Gelderland of Zuid-Holland

Dit is de plek om een ander te helpen of om hulp te vragen bij het vinden van een behandelaar via privé berichten. Lees eerst de toelichting: 'Hoe en wat hier te plaatsen.'
Lonneke

Behandelaar gezocht Gelderland of Zuid-Holland

Berichtdoor Lonneke » Wo 29 Nov 2017, 13:42

Beste forumleden,

Ik zoek een ‘lyme arts’ (liefst in de omgeving van Gelderland óf Zuid Holland maar kan ook elders).

Ik ben in de afgelopen twee maanden door drie teken gebeten, waarvan er twee langer dan 24 uur hebben gezeten. (Ik liep een aantal keer mee met een schaapsherder en zijn kudde).
Een kleine maand terug heb ik naar aanleiding van vrij acute griep klachten (geen EM) van mijn huisarts een 14 daagse antibiotica kuur voorgeschreven gekregen (doxycycline 2 maal daags 100 mg).
Na het afronden van de kuur zijn zich in toenemende mate een aantal ‘atypische’ klachten gaan manifesteren, waaronder gewrichts-/pees-/spierpijnen of spiertrekkingen (benen en armen, onderrug, buik, nek, voeten), koude rillingen, slapeloosheid, hoofdpijn, hartkloppingen en ‘foggy brain’.
Mijn huisarts is ervan overtuigd dat een kuur van 14 dagen afdoende is om de bacterie te doden. Zij is niet van plan een nieuwe kuur voor te schrijven en wil afwachten of mijn klachten toe- of afnemen.
Gezien een behandeling van lyme met antibiotica het meest effectief is in het beginstadium (en het liefst een combinatie van e.e.a.) en mijn klachten behoorlijk heftig zijn (ik had waarschijnlijk al een lage weerstand) ben ik er niet gerust op dat het met deze 14-daagse kuur inderdaad klaar is. Maar met mijn huisarts kom ik er niet uit. Het risico op chronische lyme wil ik niet lopen.
Ik ben op zoek naar een lyme arts (regulier of complementair) die mij in deze acute beginfase wel wil behandelen.

Heel graag ontvang ik een pb berichtje met gegevens, waarvoor dank!!!

Groetjes, Lonneke

Terug naar “Vind een behandelaar”