Rain Soul en Core

Karin

Rain Soul en Core

Berichtdoor Karin » Za 11 Mar 2017, 11:21

Momenteel zit ik om de Nederlandse winter te ontlopen in Spanje, en in tegenstelling tot voorgaande jaren heb ik dit keer toch de fysiotherapeut nodig. Jammer, maar op zich kan het ook nooit kwaad als er eens iemand anders aan je lijf sjort, met een frisse blik en andere inzichten.

Nu gaf hij mij een folder van Rain Soul, omdat ik relatief veel ontstekingen heb (momenteel weer eens een slijmbeursontsteking in m'n schouder), en dit goedje zou onstekingsprocessen effectief kunnen verminderen in het lichaam. En het zou nog veel meer goede dingen doen.
Klinkt allemaal prachtig natuurlijk. Klinkt ook allemaal duur (geen prijzen in de folder natuurlijk). En natuurlijk ben ik gaan googlen.

Hier de Benelux-site van Soul: http://www.rainbenelux.nl/

Waar ik gelijk al moeite mee heb is dat het bedrijf met multi-level marketing werkt. Natuurlijk kan het product dan nog een prima product zijn, maar ik vind het een beetje een rode vlag, en denk dan snel: als het dan zo'n goed product is, waarom wil je het dan op zo'n manier op de markt zetten? (info over MLM https://nl.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing)

Ik vind goede ervaringen, maar natuurlijk is dat op sites van distributeurs van Rain. Tja, daar zou ik zelf ook geen slechte ervaring opzetten, en hoe geloofwaardig zijn de verhalen die erop staan? Ook een goed ervaring hier: http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=37385 wat ik wel raar vind is dat de tester in kwestie blijkbaar gelijk haar hele gezin aan het spul gezet heeft, wat ik raar vind als je iets wilt gaan testen, en het 85 euro per 30 zakjes kost, bij gebruik van 1 zakje per dag. Oké, ze kan geld zat hebben.

Ook een goede ervaring van een Lyme-patient, die ook distributeur is. Dus belang heeft bij verkoop. http://www.charliepoortvliet.nl/rain/

Zeer interessant en kritisch artikel over dit product vind ik vervolgens hier: https://www.overvoedingengezondheid.nl/ ... je-gezond/

Overigens heb ik alleen naar Nederlandse sites gezocht, omdat ik momenteel te moe ben om Engels makkelijk te kunnen lezen. Misschien had ik daar meer nuttigs kunnen vinden. Disclaimer even dus! ;)

Jullie weten allemaal waarschijnlijk wel hoe het werkt. Je wilt van alles proberen om je beter te voelen, maar je wilt er ook niet tussen genomen worden, en/of slachtoffer worden van partijen die geld willen verdienen aan de wanhoop van chronisch zieken. Plus dat de meesten geen geld in overvloed hebben.

Aan de andere kant denk ik bij dit spul ook: ik heb ook de nodige supplementen, pillen en poeders van een Chinese arts, en mijn Lyme-arts geprobeerd. Ook duur. Ook met (ga ik toch wel vanuit) de beste bedoelingen van degenen die het voorschreven. Maar ik merk ook zeker een flinke dosis scepsis. Lijkt me gezond. Maar wanneer probeer je iets toch, en wanneer laat je het aan je voorbij gaan? Moeilijk!

Zijn er hier nog mensen die zelf ervaring hebben met Soul, of uit eerste hand? Dan ben ik erg benieuwd.
Verder zijn alle overdenkingen hierover ook welkom!

Eus

Re: Rain Soul en Core

Berichtdoor Eus » Za 11 Mar 2017, 17:09

Ik heb 7 dagen Soul en 7 dagen Core op. Ik vind het vies spul, bah! Nu is 7 dagen heel kort maar ik heb er ook helemaal niets van gemerkt. Vervolgens houd ik niet van de wijze van verkoop, dat is voor mij ook een rode vlag.

jayz

Berichtdoor jayz » Ma 05 Feb 2018, 16:52

Ben benieuwd of hier inmiddels meer mensen het geprobeerd hebben. Twijfel zelf om eraan te beginnen. Het is vrij duur maar mij trekt wel het idee dat een zaad de basis is voor alles. Het zal wellicht ook niet DE oplossing zijn maar misschien kan het wel een mooie bijdrage leveren

jayz

Berichtdoor jayz » Wo 18 Apr 2018, 20:22

Ik ben er zelf toch aan begonnen en ook meteen distributeur geworden, omdat als je dan wat meer kocht het uiteindelijk vrijwel even duur is als gewoon los kopen. Heb verder nog weinig moeite gedaan een netwerk op te bouwen, maar ben stapsgewijs dus wel begonnen.

Mijn eerste bevindingen zijn niet allemaal positief maar dat heeft waarschijnlijk ook met een healing crisis te maken. Elke keer als ik verhoog, dan komen die klachten in alle heftigheid terug. Soms moet ik dan weer een stapje terug doen en soms kan ik toch weer verder opbouwen.
De meeste mensen verdragen gewoon meteen één zakje, maar bij mij niet. Ik zit nu op ongeveer 3 EL, nog een stuk of 2 te gaan en dan pas zit ik op een heel zakje. Maar ik ken mezelf en kan beter rustig opbouwen omdat de kans anders eerder groot is dat ik afhaak door bijwerkingen.

De bijwerkingen die ik heb zijn:
1) Extreem veel hoofdpijn, nog meer dan ik al had
2) Voel me nog waziger in mijn hoofd en dacht dat dat niet kon ;-)
3) Op momenten dat ik verhoog voel ik me een aantal dagen extreem geagiteerd, onrustig en angstig
4) Dit wordt vaak gevolgd door momenten van extreme uitputting. Ik kan dan ineens amper het ene been voor de andere meer zetten en dat is met het beroep van postbezorger soms wel lastig. Dat is sowieso al lastig vol te houden maar nu al helemaal
5) verder ook met enige regelmaat duizelig na verhoging
6) nog wat kleine dingetjes waar ik nu niet meteen op kom

Er zijn gelukkig ook een paar positieve dingen op te merken:
1) Mijn gastritis is echt heel veel minder. Had daar van alles voor geprobeerd maar dit lijkt toch het beste te werken. Het is denk ik zo'n 50-70% minder geworden. Het is ontstaan nadat mijn galblaas is weggehaald 2 jaar geleden
2) iets minder trek in zoet maar wel meer hongergevoel. Dat was ik ook kwijt sinds de gastritis. Aangezien ik meer beweeg ben ik blij dat ik ook iets makkelijker weer meer in kan nemen
3) over het geheel genomen slaap ik makkelijker in en beter door. Uitslapen lukt nog steeds niet en soms word ik als ik verhoog echt met een vervelende 'energie' wakker
4) ondanks de angsten lijk ik iets makkelijker dingen te doen. Dit is maar een subtiele verbetering

Ik probeer jullie hier regelmatig op de hoogte te houden. Mocht iemand meer info willen mag ie gerust hier typen of een pb sturen.

Ik zal in alle eerlijkheid antwoorden, heb ik er veel profijt van dan horen jullie dat en heb ik dat niet dan zal ik dat ook eerlijk melden. Natuurlijk is niemand hetzelfde maar hoe meer erover geschreven wordt des te duidelijker het wordt.

Marcel

Berichtdoor Marcel » Zo 17 Jun 2018, 14:35

Oplichting Misleiding noem maar hoe je het wilt.

Bekijk het filmpje op https://youtu.be/30jNbtNHhm8

Zie ook https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraa ... item/3908/
Het zal je maar gebeuren denk je een baan te krijgen zit je ineens midden in een Piramide spel!.
Ongeveer 14 dagen geleden kreeg ik te horen via helaas de sociale dienst in Alphen aan den Rijn Marcel we hebben een baan voor je en inderdaad het werk leek mij erg leuk.
Tijdens mijn sollicitatie gesprek bij een meubelzaak in Ter Aar werd al snel duidelijk dat het niet ging om een baan van 40 uur maar dat ik de uren die ik tekort kwam in hun andere bedrijf kon volmaken. Maar eerst moest ik maar eens een proefdag maken in de meubelzaak, ik vroeg tijdens het gesprek naar het andere bedrijf maar daar kon niets over worden verteld neeee dat kwam later wel maar graag wou ik er meer over weten maar wat ik ook deed er werd vaag over gedaan het was iets met import.
Niets vermoedend ben ik afgelopen maandag om 11:00 uur mijn werkzaamheden gestart en werd ik langzaam voorbereid om in de avond eens een kijkje te gaan nemen in hun tweede bedrijf. Niets vermoedend kwam ik aan in Wijkcentrum Kerk en Zanen in Alphen aan den Rijn helemaal geen bedrijf dus maar een zaaltje waar wat producten op de tafel stonden en er waren ook al wat dames aanwezig in de zaal die mij met open arme binnen haalde. Na het bestellen van een cola light aan de bar ging om 20:00 uur het verhaal beginnen en zou er een spreker komen helemaal uit Leusden en jaaa die had wel een uur moeten rijden. Tijdens het verhaal wat ongeveer een half uur duurde mocht er niet gesproken worden en konden vragen na afloop worden gesteld. Al heel snel begon ik nattigheid te voelen en werd er gesproken over olie uit zaden die overal goed voor waren en kwamen er diverse ziektes en aandoeningen aan bod. Het zou het product van de toekomst zijn. Maar toen ik eenmaal hoorde over kinderen met kanker en dat dit middel hun kon helpen en ik zag dat men geld moest inleggen van tussen de € 248,00 en meer dan € 2000,00 als ik het ging doen en ook nog eens mensen moest aanbrengen (Ronselen) binnen een hele korte periode wist ik het zeker en heb ik mijn camera op de telefoon aangezet (Helaas was mijn batterij in twee minuten leeg). In de afgelopen dagen ben ik een onderzoek gestart en heb zelfs contact gehad met het AD die ook een onderzoek zijn gestart. Op het internet kwam ik al snel informatie tegen die jullie kunnen vinden onder de volgende link maar ook elders is er veel te lezen over deze organisatie.https://kloptdatwel.nl/2017/05/12/rai...
Ik hoop van harte hiermee mensen te kunnen beschermen tegen oplichters, dieven, zwendelaars etc maar weet nu ook dat ik de baan niet heb en hou ik mijn hart vast voor de volgende die verleid word om deel te nemen aan deze oplichters praktijken.

Terug naar “Supplementen en kruiden”