Maar waar ik mee zit is het volgende:
Begin dit jaar heb ik na enig aandringen via een internist een behandeling (iv) op proef gehad (op basis van het klinisch beeld) en deze sloeg direct goed aan. Was helaas te kort (28 dagen) en klachten zijn wederom terug.
Ik heb uiteraard de reguliere Elisa testen gedaan bij de huisarts welke herhaaldelijk negatief bleken en men bleek niet bereid hierna nog een Western Blot te doen om de negatieve uitslag van de Elisa te bevestigen. Ook heb ik in het verleden nog een PCR laten doen bij Prohealth wat natuurlijk een vrij ongevoelige test is, maar wel een directe. Kwam niets uit. Vlak voor mijn behandeling nog een cellulaire test via Innatoss gedaan op aanvraag van mijn complementair arts, wederom negatief.
Aangezien het allemaal nu zo'n beetje stuk loopt (zie hiervoor mijn verhaal in mijn persoonlijk topic) vraag ik me af of er nog een test is waar ik grotere kans heb dat het er wel een keer uit komt. Een test in Duitsland bijv? Wie o wie heeft ook tig keer negatief getest en testte uiteindelijk positief?