Negatieve uitslag

Sandy Klein

Negatieve uitslag

Berichtdoor Sandy Klein » Do 28 Feb 2019, 11:33

Even nieuwsgierig!
Ik vraag me af hoeveel mensen er hier wel een E.M plek hebben gehad met een negatieve Elisa test? En ook veel klachten ondervinden die passen bij Lyme?
Ik ben 10 maanden na mijn E.M getest en nog eens na twee jaar. Beide testen dus negatief.....beide keren wel doxycycline gekregen. Eerste keer twee weken en nu 30 dagen. Heb ik dan mazzel gehad? Eerste keer werden klachten veeeeeel minder en nu na de laatste kuur minder effect, maar wel verbetering.
Er is wel een spirocheet ontdekt via LBA....( levend bloed analyse)

VerlorengezondheidM

Re: Negatieve uitslag

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Do 28 Feb 2019, 13:11

Sandy Klein schreef:Er is wel een spirocheet ontdekt via LBA....( levend bloed analyse)

Misschien is dit LBA topic interessant om eens door te lezen.

Ik weet niet of jouw LBA meer lijkt op die van Josie of bijvoorbeeld die van mij?
Laatst gewijzigd door VerlorengezondheidM op Do 28 Feb 2019, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Do 28 Feb 2019, 15:56

Sandy Klein schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er hier wel een E.M plek hebben gehad met een negatieve Elisa test?

Ik

Sandy Klein

Berichtdoor Sandy Klein » Do 28 Feb 2019, 20:38

VerlorengezondheidM schreef:
Sandy Klein schreef:Er is wel een spirocheet ontdekt via LBA....( levend bloed analyse)

Misschien is dit LBA topic interessant om eens door te lezen.

Ik weet niet of jouw LBA meer lijkt op die van Josie of bijvoorbeeld die van mij?

Ik ga me er eens in verdiepen!

Sandy Klein

Berichtdoor Sandy Klein » Do 28 Feb 2019, 20:42

Sproetje schreef:
Sandy Klein schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen er hier wel een E.M plek hebben gehad met een negatieve Elisa test?

Ik

Erg frustrerend vind ik het....hoe ervaar jij dat? Ik blijf nu constant toch twijfelen....zou het niet dit....zou het niet dat.... alleen de diagnose via LBA vind ik niet helemaal voldoende, maar ik moet me daar eigenlijk wat beter in gaan verdiepen.

VerlorengezondheidM

Berichtdoor VerlorengezondheidM » Vr 01 Mar 2019, 01:21

CDC advises you may need multiple Lyme disease tests after a tick bite

P. S. : CDC = het Amerikaanse RIVM

Bron: https://abcnews.go.com/GMA/video/cdc-ad ... e-48364357

Zie ook onderstaande links, ter informatie.

Bron: viewtopic.php?f=38&t=2162

Bron: viewtopic.php?t=1441

Borrelia burgdorferi Changes Its Surface Antigenic Expression in Response to Host Immune Responses

Bron: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC517580/

Persoonlijk ben ik van mening dat aanwezige immuunonderdrukking, de aard van de co-infecties en de duur van de ziekte, Lyme testuitslagen kunnen beïnvloeden.

Bij chronische Lyme vind ik persoonlijk onderstaande B16+ test het meest nauwkeurig, hierbij wordt als onderdeel ook een electronische microscoop ingezet als ik het mij niet vergis.

Bron: https://youtu.be/5HuwvclWupw
Lyme Test Negative?
It Still May Be Lyme Disease!

Na 19 jaar onbehandeld rondlopen met een klinisch ziektebeeld: Chronische Lyme, Q-koorts, Bartonella, Babesia, Anaplasma, Chlamydia, Mycoplasma, Rickettsia, Yersinia, Coxsackie A16+ B, HHV-6.

Sproetje

Berichtdoor Sproetje » Vr 01 Mar 2019, 15:07

Ja, dat is ook frustrerend, kon er niet veel aan doen.

Heb ook ooit een lba laten doen en daarna een LTT

Sandy Klein

Berichtdoor Sandy Klein » Vr 01 Mar 2019, 19:20

Sproetje schreef:Ja, dat is ook frustrerend, kon er niet veel aan doen.

Heb ook ooit een lba laten doen en daarna een LTT

De LTT test is alleen in Duitsland toch? En kan via prohealth volgens mij? Of ben jij naar Duitsland toe gegaan?
Maar wat is er ontzettend veel info te krijgen zeg,
Zie door de bomen het bos niet meer.

Maar kan even vooruit met jullie informatie. Ik ben bijna klaar met 30 dagen doxy en moet sowieso wachten voordat ik weer iets kan doen. Al moet ik zeggen dat er klachten weg zijn en andere klachten sterk verminderd. Maar ben bang dat het tijdelijk is. Maar ik voel me redelijk. Een maand geleden kon ik niet veel meer....
Welke klachten ervaar jij nog?

Terug naar “Algemeen Lyme-borreliose”