ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik zit met mijn handen in het haar. Mijn dochter van 8 is zaterdag de 19e in de veluwe geweest. wel op de paden. Zaterdagavond check gedaan en zondagavond nog een keertje. Nu is ze van zondag op maandag een stuk of 14 keer gestoken door een mug... Zij krijgt hier altijd erge plekken van. tot zover prima. Echter 1 bult heeft een kring gekregen. Deze heb ik dinsdag ontdekt en was gisteren al een stuk minder erg. Maar ik vind het enorm eng, want wat als het toch een teek was. De bult zit een stuk onder haar oksel dus op zich niet verscholen. Het middelste stuk lijkt wel heel erg op de andere muggenbulten.
Willen jullie eens meekijken met de foto's, of dit lijkt op een EM? Kan dit binnen 1 week weer wegtrekken (dat heb ik ergens gelezen). Ik heb maandag een consult bij de huisarts want ik slaap er slecht van. Ben bang te laat te zijn met antibiotica als het toch een EM is, en bang om haar darmen als ze onnodig antibiotica krijgt...

alvast heel erg bedankt!! (sorry voor de grote foto's ik zie niet of en waar ik ze kleiner kan maken) en de volgorde is niet helemaal goed

groetjes